مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در شهر سنگ تهران

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.


ماسک آتش نشانی از وسایل آتش نشانی است. که نبود آن در تجهیزات سلامت آتشنشانان را تحت شعاع قرار می‌دهد. ماسک آتش نشانی هم به صورت نیمه صورت و هم تمام صورت مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این ماسک ها هم به صورت دو فیلتر و هم تک فیلتر موجود هستند که بسته به نوع و میزان حریق آتش نشان یکی از این دو است.فاده می‌کنند.  ماسک های آتش نشانی نه تنها از ورود دود به داخل ریه ها جلوگیری می‌کند بلکه کل صورت را محافظت می‌نماید. طلق است.فاده شده در قسمت چشم ها از پلی کربنات ساخته شده است. و ضد خش می‌باشد. این ماسک ها را می توان به دستگاه های اکسیژن متصل نمود تا در صورت عدم وجود هوای سالم در محیط آتش نشان بتواند به کار خود ادامه دهد.

رایج ترین و پرکاربردترین ابزار برای مقابله با حریق کپسول آتش نشانی است.. کپسول به عنوان یک ابزار ساده و بسیار کاربردی باید در تمامی محیط های مسکونی ، تجاری ، صنعتی و خودرو نصب و در دسترس افراد باشد. همچنین آموزش های اولیه برای شناخت کاربرد و طریقه ی است.فاده از کپسول ها یا اسپری های آتش نشانی بسیار مهم و حیاتی است..

از جمله تجهیزات اطفاء حریق آتش نشانی هستند که باید در ساختمان ها نصب شوند. دتکتورها اصولا در سقف ساختمان ها نصب می‌شوند و به محض رسیدن دود سنسور آنها فعال می‌شود. با فعال شدن سنسور بعضی دتکتورها با نور قرمز رنگی که ساطع می‌کنند افراد را مطلع می‌نمایند و بعضی با صدای آژیر دیگران را از بروز خطر مطلع می‌سازند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر