فروش تجهیزات آتش نشانی در شهرک صنعتی شمس آباد

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


کار اصلی این ایستگاه ها اطفای حریق می ­باشد ولی این بدان معنی نیست که مسئولان این ایستگاه ها صرفا به اطفای حریق می­ پردازند بلکه با توجه به ماشین ها و تجهیزات آتش نشانی پیشرفته که در آنها موجود است. می توانند در مواقع نیاز به سایر حوادث نیز رسیدگی کنند. ماشین های آتش نشانی از تنوع زیادی برخوردارند که هر کدام دارای ویژگی خاص بوده و در زیر به معرفی آنها می پردازیم.

قرقرهای شلنگ آتش نشانی  سیستم اطفاء حریق باید شامل یک حلقه شلنگ آتش نشانی باشد. حلقه های شلنگ برای مقابله با آتش سوزی های کلاس A که شامل مواد: کاغذ ، چوب ، لاستیک وغیره&#; طراحی شده است. میباشد. این وسایل آتش نشانی ، آب را بر روی شعله می پاشد و آتش را از بین میبرد. 

برای اتصال شلنگ آتش نشانی به هیدرانت از هیدرانت اینترلاک است.فاده می‌شود. هیدرانت اینترلاک از فلز ساخته می‌شو و با توجه به ابعاد شلنگ و دهانه‌ی هیدرانت در ابعاد مختلفی ساخته می‌شود. آتش نشانان اصولا هیدرانت اینترلاک در ابعاد مختلف را به همراه خود دارند تا درزمان اضطرار بتوانند از هیدرانت تعبیه شده در معابر است.فاده نموده و سرعت عملکرد خود را بالا ببرند.



( فروش ) های دیگر