فروش تجهیزات آتش نشانی در شهرک صنعتی عباس آباد

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این شهرک بدلیل دولتی بودن و تحت تملک وزارت صنعت و معدن است.ان تهران بوده و قطعات زمین های واگذاری آن توسط شرکت شهرک های صنعتی است.ان تهران واگذار می گردد و ارزش گذاری زمین های این شهرک نیز بواسطه این شرکت می باشد و حدود قیمت هر متر مربع

در شهرک صنعتی عباس آباد بالغ بر کارخانه و کارگاه کوچک واقع گردیده و تجمع این کارخانجات در این شهرک بدلیل گستردگی کاربرها و خدمات مناسب شهرک شهرک ها در آن می باشد و مهمتر از آن قیمت زمین های واگذاری شرکت شهرک های صنعتی در این شهرک پایین می باشد و لیست کارخانجات شهرک صنعتی عباس اباد را می توانید از گروه املاک صنعتی سوله دریافت نمایید .


حتما تا کنون در معابر شیرهای آب آتش نشانی را دیده اید. هیدرانت جزء تجهیزات اطفاء حریق است. که در سطح شهر توسط شهرداری تعبیه شده اند. مخزن آب هیدرانت می توان به شکل زمینی و سطحی تامین شود. این تجهیزات کمک بزرگی به آتش نشان ها می‌کند تا بتوانند به مخزن بزرگی از آب دسترسی داشته باشند و بدون معطلی برای رسیدن ماشین آتش نشانی پسرو شروع به خاموش نمودن حریق نمایند.

تمامی تجهیزات آتش نشانی برای اتصال راحت تر به یکدیگر نیاز به واسطه دارند. وجود این واسطه ها باعث می شود که از یک دستگاه در چند نوع کار مختلف است.فاده نمود. این اتصالات در انواع مختلف با توجه به نوع دستگاه و نیاز کاربری آن در انواع طرح ها و با جنس های مختلف ساخته می شود.

بستن و باز کردن انواع اینترلاک ها نیاز به آچار دارد. حتی برای باز کردن هیدرانت های سطح شهر نیز باید آچار مخصوص به همراه آتش نشان ها باشد. هیدرانت دهانه های در ابعاد مختلف دارند و به همین دلیل آچار آتش نشانی نیز در ابعاد مختلف ساخته می‌شوند. ظاهر آچار آتش نشانی چیزی شبیه به داس است. با این تفاوت به صورت کامل فلزی هستند و برای باز کردن دهانه هیدرانت طراحی شده اند.



( فروش ) های دیگر