فروش تجهیزات آتش نشانی در شهرک صنعتی قرچک

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


اما امروزه کشورهایی مانند آمریکا و دبی که مملو از ساختمان های بلند و غول پیکر هستند از تجهیزات آتش نشانی پیش رفته ای همانند پهباد و بالگرد و ربات آتش نشان برای اطفاء حریق است.فاده می­ کنند که در ایران از هیچ کدام آنها تا کنون است.فاده نشده است.. هم چنین به تازگی از جت های آتش نشان نیز در دوبی رو نمایی شده است.. تجهیزات آتش نشانی جزئی از تجهیزات ایمنی است. که ما کمتر با آن سر و کار داریم، اما وجود آن در شرایط خاص ضروری است.. این تجهیزات و لوازم تا به حال جان میلیون ها نفر را نجات داده و از وقوع حوادث ناگوار بسیاری جلوگیری کرده اند.

در نتیجه لازم است. بدون توجه به هزینه، بهترین گزینه را برای حفظ و افزایش امنیت افراد و یا محیط تهیه کنید. برای است.علام قیمت وسایل آتش نشانی و یا خرید، با شماره های واحد فروش تماس گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، سفارش خود را نهایی کنید.

این خودرو مربوط به ایستگاه دو منظوره حریق و نجات است. و دارای تجهیزات تخصصی و سبک می باشد. در مواقع پیچیده و حساس جهت نجات افراد مورد است.فاده قرار می گیرد. انواع ماشین های آتش نشانی نجات سنگین نیز در ناوگان های خودرویی آتشنشانی وجود دارد که در صورت نیاز به محل حادثه اعزام می شوند.



( فروش ) های دیگر