مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در شهرک صنعتی قرچک

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


خوشبختانه کلاه ایمنی مخصوص آتش نشانی برای نصب محافظ گوش بست مورد نظر را دارد. این محافظ گوش می تواند صدای بالاتر از ۸۵ دسی بل را کنترل نمایند. محافظ گوش یکی از تجهیزات ایمنی و آتش نشانی به حساب می‌آید که آتش نشان در زمان وجود صدای بیش از اندازه از آن است.فاده کنند.

این خودروها برای انجام عملیات آتش نشانی امداد و نجات در ارتفاعات ساخته شده اند.این خودرو شامل بالابر هیدرولیکی  که بر روی آن نصب شده است..تجهیزاتی که خودرو دارد عبارت اند از:  سبد حمل افراد، مانیتور ثابت ، برانکارد و…دارند. نردبان ها دارای انواع سبک کم ارتفاع، متوسط و بلند ساخته شد ه اند. در کل معمولا مدل   و ۵ متری آنها کاربرد بیشتری دارد.

در زمان هایی که آتش نشان مشغول انجام فعالیت امداد و نجات است. نیاز دارد که از دستگاه های مختلف همچون دستگاه برش، جوشکاری و امثال آن است.فاده نماید. برای محافظت از گوش ها باید از محافظ گوش مناسب است.فاده شود. گاه محفظ گوش از نوع گوشی خلبانی انتخاب می‌شود اما در صورتی که آتش نشان مجبور باشد از کلاه ایمنی است.فاده کند باید از محافظ گوش متصل به کلاه ایمنی است.فاده نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر