فروش تجهیزات آتش نشانی در شهریار

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

شهریار بعدا به تهران آمد و در دارالفـنون تهـران خوانده و تا کـلاس آخر مـدرسه ی طب تحـصیل کردو در چـند مریض خانه هـم مدارج اکسترنی و انترنی را گـذراند ولی د رسال آخر به عـلل عـشقی و ناراحـتی خیال و پـیش آمدهای دیگر از ادامه تحـصیل محروم شد و با وجود مجاهـدتهـایی که بعـداً توسط دوستانش به منظور تعـقـیب و تکـمیل این یک سال تحصیل شد، شهـریار رغـبتی نشان نداد و ناچار شد که وارد خـدمت دولتی بـشود؛ چـنـد سالی در اداره ثـبت اسناد نیشابور و مشهـد خـدمت کرد و در سال ۵ به بانک کـشاورزی تهـران داخل شد .


یکی از عمومی ترین و پرکاربردترین تجهیزات آتش نشانی کپسول های آتش نشانی می باشد. اما اکثر اوقات دیده می شود افراد در هنگام آتش سوزی طریقه است.فاده از کپسول را نمی دانند یا اگر می دانند به دلیل است.رس و اضطراب ناشی از حریق نحوه است.فاده از آن را فراموش می کنند در نتیجه آموزش است.فاده از کپسول به نوعی آموزش تجهیزات آتش نشانی می باشد. به طور کلی دوره آموزش تجهیزات آتش نشانی ساعت می باشد و به مباحثی چون اصول اولیه حریق، مبانی حریق، سیستم های اعلام حریق، سیستم های اطفاء حریق، گزارش نویسی صحنه حریق، بررسی الگوهای آتش سوزی و غیره می پردازد.

خوشبختانه کلاه ایمنی مخصوص آتش نشانی برای نصب محافظ گوش بست مورد نظر را دارد. این محافظ گوش می تواند صدای بالاتر از ۸۵ دسی بل را کنترل نمایند. محافظ گوش یکی از تجهیزات ایمنی و آتش نشانی به حساب می‌آید که آتش نشان در زمان وجود صدای بیش از اندازه از آن است.فاده کنند.

اما امروزه کشورهایی مانند آمریکا و دبی که مملو از ساختمان های بلند و غول پیکر هستند از تجهیزات آتش نشانی پیش رفته ای همانند پهباد و بالگرد و ربات آتش نشان برای اطفاء حریق است.فاده می­ کنند که در ایران از هیچ کدام آنها تا کنون است.فاده نشده است.. هم چنین به تازگی از جت های آتش نشان نیز در دوبی رو نمایی شده است.. تجهیزات آتش نشانی جزئی از تجهیزات ایمنی است. که ما کمتر با آن سر و کار داریم، اما وجود آن در شرایط خاص ضروری است.. این تجهیزات و لوازم تا به حال جان میلیون ها نفر را نجات داده و از وقوع حوادث ناگوار بسیاری جلوگیری کرده اند.



( فروش ) های دیگر