مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در شهریار

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با هدف تأمین بهداشت و درمان شهروندان از طریق تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در این شهرستان فعالیت می‌نماید.

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.


ایستگاه های پشتیبانی همانطور که از اسم این ایستگاهها مشخص است. کمتر به ماموریت اعزام می گردند ولی لوازم آتشنشانی موجود در این ایستگاه ها شامل تجهیزات سنگین مانند نردبان های متری، جرثقیل با تناژ بالا و……. که فقط در مواقع ضروری به ماموریت اعزام می شوند.

همانطور که گفتیم آتش انواع مختلفی دارد و هر نوع آتش به وسیله ماده‌ی خاص با ترکیب خاصی خاموش می‌شود. یکی از تجهیزاتی که موادی مانند کف و آب را با هم ترکیب می‌کند تناسب سازها هستند. این تجهیزات با ترکیب کف و آب و هدایت آنها به داخل شلنگ ها این امکان را می‌دهند که آتش با کمترین خسارت و زمان خاموش شود.

در هنگام بروز خطر، نحوه مقابله با آن بسیار با اهمیت است.. درست است. که باید با رعایت نکات ایمنی از بروز حادثه جلوگیری کرد، اما امکان بروز اتفاق وجود دارد و باید برای برخورد صحیح با آن آماده بود. در هنگتم آتش‌سوزی چه باید کرد؟ آیا نحوه مقابله با آتش‌سوزی های مختلف یکسان است.؟ آیا جنس مواد، شرایط محیط و … در است.راتژی برخورد با آتش سوزی اهمیت دارند؟ آیا تجهیزات اطفای حریق به درستی انتخاب شده اند؟ آیا تجهیزات اطفای حریق در محل صحیح قرار گرفته اند تا در صورت پیشامد آتش سوزی به آن ها دسترسی داشته باشیم؟



( مشاوره و اجرا ) های دیگر