فروش تجهیزات آتش نشانی در غرب تهران

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این محله از شمال به سعادت آباد از غرب به بزرگراه یادگار امام از شرق به بزرگراه چمران و از جنوب به بزرگراه شهید همت متصل می شود. همچنین دسترسی به این محله از بزرگراه همت، بزرگراه چمران، بزرگراه یادگار امام، بزرگراه نیایش، بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری و بزرگراه حکیم می باشد. 

علاوه بر این، بزرگ راه ها و اتوبان های بسیاری در این منطقه وجود دارند. این اتوبان ها از یک طرف به است.ان البرز و از سمت دیگر به پایتخت و مناطق مختلف آن دسترسی داشته و در نتیجه جا به جا شدن در سطح شهر در این منطقه بسیار آسان بوده و چه با وسیله نقلیه شخصی و چه با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی به سادگی می توان در سطح شهر جا به جا شد و در کوتاه ترین زمان به هر نقطه از پایتخت دسترسی پیدا کرد.

از جمله مهم ترین و مجبوب ترین مراکز خرید در محله های غرب تهران که در موارد بالا نیز اشاره کردیم، باملند است.. اما علاوه بر باملند و ایران ما، مراکز خرید دیگری مانند تهران مال، مجتمع تجاری تفریحی طوبی می باشد. اما علاوه بر این می توان به مرکز خرید باران، مجتمع تجاری خلیج فارس، مرکز خرید یاس، مجتمع تجاری مالمون، مجتمع تجاری اداری آرتمیس، پاساژ پارامیس، مجتمع تجاری اداری گلستان، مجتمع تجاری اداری مارد، سرزمین کودک آفتاب، بازار طلا و جواهر برلیان، آکادا سنتر، اشاره کرد.


در نتیجه لازم است. بدون توجه به هزینه، بهترین گزینه را برای حفظ و افزایش امنیت افراد و یا محیط تهیه کنید. برای است.علام قیمت وسایل آتش نشانی و یا خرید، با شماره های واحد فروش تماس گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، سفارش خود را نهایی کنید.

این ایستگاه ها جهت پشتیبانی از سایر ایستگاه ها بوده و برخی تجهیزات آتش نشانی که تعدادشان کم می ­باشد و کمتر از سایر تجهیزات آتش نشانی مورد است.فاده قرار می­ گیرد در این ایستگاه ها نگهداری می­ شوند تا در مواقع مورد نیاز به محل حادثه فرستاده شوند. تجهیزات آتش نشانی این ایستگاه شامل انواع ماشین های آتش نشانی سبک و سنگین همچون خودروی بالابر متری، جرثقیل فوق سنگین ۵۵ تنی، لودر، نردبان، بیل مکانیکی، بابکت، تانکر های سوخت رسان، خودروی حمل کف، خودروی حمل دستگاه تنفسی، تریلی های آب و &#; هستند.

این خودرو مربوط به ایستگاه دو منظوره حریق و نجات است. و دارای تجهیزات تخصصی و سبک می باشد. در مواقع پیچیده و حساس جهت نجات افراد مورد است.فاده قرار می گیرد. انواع ماشین های آتش نشانی نجات سنگین نیز در ناوگان های خودرویی آتشنشانی وجود دارد که در صورت نیاز به محل حادثه اعزام می شوند.



( فروش ) های دیگر