مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در فیروزکوه

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تنگه واشی علاوه بر طبیعت زیبا، دارای آثار باستانی نیز می‌باشد. یکی از سه کتبیه معروف دوره قاجار در این تنگه واقع شده‌است. دو کتبیه دیگر در چشمه علی شهر ری و تونل وانا در جاده هراز واقع شده‌اند. هر سه این کتیبه‌ها به دستور فتحعلی شاه قاجار حکاکی شده‌است. فتحعلی شاه که دوران پیش از پادشاهی خویش را در شیراز گذرانده بود، با دیدن نقش برجسته‌های آن دیار، سه نفر به نامهای حجارباشی، نقاش باشی و معمارباشی را مسئول ساخت این سه کتبیه در تهران کرد. کتیبه واقع در تنگه واشی دارای ابعاد شش در هفت متر است. که وقایع زمان فتحعلی شاه دور تا دور کتیبه روایت شده‌است. بزرگ‌ترین نقش برجسته این کتیبه‌ها، نقش شکارگاه با تصویر اسب، نیزه و شکارهایش است. که در اطراف آن می‌توان عباس میرزا، علی قلی میرزا و علی نقی میرزا پسران فتحعلی شاه و همچنین نوادگانش را در حال شکار دید. این کتیبه که حدوداً ۸۵ ساله‌است به گونه‌ای در دل کوه حک شده که از بارش باران و تابش آفتاب در امان بوده‌است اما صنعت گردشگری به آن آسیب وارد نموده‌است.

هنگام سر زدن به تمام روستاها و جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و اطراف آن، دیدیم که همواره ردپایی از دیدنی‌های تاریخی در آن‌ها وجود دارند. خوب است. در سفر خود به فیروزکوه، ‌در کنار لذت بردن از طبیعت، چندتا از جاذبه‌های تاریخی را نیز ببینید و بشناسید.

بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.


از جمله تجهیزات اطفاء حریق آتش نشانی هستند که باید در ساختمان ها نصب شوند. دتکتورها اصولا در سقف ساختمان ها نصب می‌شوند و به محض رسیدن دود سنسور آنها فعال می‌شود. با فعال شدن سنسور بعضی دتکتورها با نور قرمز رنگی که ساطع می‌کنند افراد را مطلع می‌نمایند و بعضی با صدای آژیر دیگران را از بروز خطر مطلع می‌سازند.

در بین تجهیزات آتش نشانی بعضی اهمیت زیادی دارند و علاوه بر آتش نشان ها باید در هر منزل مسکونی تعدادی از آن نصب شود و افراد کار کردن با آنها را یاد بگیرند تا در صورت بروز مشکلات کوچک بتوانند آن را مدیریت نمایند. این تجهیزات و همچنین تجهیزات شخصی آتش نشانی را می توانید از فروشگاه لوازم آتش نشانی اینترنتی تهیه کنید. قبل از خرید هر گونه تجهیزات ابتدا باید بدانید که برای شما کدام یک مناسب تر است. و به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم که قبل از خرید تجهیزات آتش نشانی، تحقیق در مورد آتش نشانی را جدی بگیرید. فروشگاه ایمن ترافیک کالا با فروش تجهیزات آتش نشانی شرایطی فراهم آورده است. که خریدار بتواند لیست تجهیزات آتش نشانی را مشاهده نموده و انواع مختلف را با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب نماید.

شیلنگ های آتش نشانی را می توان به دو دسته تقسیم کرد: شیلنگ های آپارتمانی و شیلنگ ماشین های آتش نشانی. شیلنگ های آتش نشانی آپارتمانی، اصولا در مکانی در پارکینگ یا حیاط آپارتمان ها تعبیه می شوند که بتوان از آب پرفشار انشعاب اصلی جهت خاموش کردن آتش در آپارتمان است.فاده کرد. اصولا مقاومت و قطر این شیلنگ ها از شیلنگ های معمولی بسیار بیشتر است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر