مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در قرچک

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.


حتما تا کنون در معابر شیرهای آب آتش نشانی را دیده اید. هیدرانت جزء تجهیزات اطفاء حریق است. که در سطح شهر توسط شهرداری تعبیه شده اند. مخزن آب هیدرانت می توان به شکل زمینی و سطحی تامین شود. این تجهیزات کمک بزرگی به آتش نشان ها می‌کند تا بتوانند به مخزن بزرگی از آب دسترسی داشته باشند و بدون معطلی برای رسیدن ماشین آتش نشانی پسرو شروع به خاموش نمودن حریق نمایند.

یک دمای خاص روی آن ها به صورت پیش فرض تنظیم شده و در هنگام رسیدن به آن دما با الگو های خاص اقدام به اسپری کردن آب می­کنند.اسپرینکلر ها را بر اساس نوع اتصال به سه نوع بالا زن، پایین زن، بغل زن (دیوار زن ) تقسیم می­ کنند. این دستگاه به عنوان یکی از تجهیزات اطفا حریق که در ساختمان ها نصب می‌شود می توان تا حد زیادی از بروز خطرات جبران ناپذیر جلوگیری نماید. در ساختمان هایی که این تجهیزات نصب می‌شود با شروع کوچکترین آتش سوزی آب تخلیه شده و از بزرگ شدن آتش و سرایت آن به دیگر وسایل پیشگیری می‌شود.

کلاه ایمنی یکی از لوازم آتش نشانی است. که مسئولیت حفاظت ناحیه سر را به عهده دارد. کلاه آتش نشانی از بدنه پلی آمید ساخته شده است. تا در برابر حرارت سر را حفظ نماید. کلاه آتش نشانی نه تنها از سر در برابر حرارت محافظت می‌کند بلکه گردن و قسمتی از صورت را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد. این کلاه توسط یک چانه بند مقاوم روی سر چفت می‌شود. زمان قرار دادن کلاه روی سر می توانید ماسک ایمنی و عینک ایمنی را به آن متصل نمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر