مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در لواسان

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب تلاش کردیم تا معرفی کاملی از شهر لواسان داشته باشیم. شهری با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی که در میان گردشگران و طبیعت‌گردان بسیار محبوب شده است.. لواسان جزو مقاصد و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای یک برنامه سفر یک‌روزه یا دو روزه به آنجا سفر کرد. شاید بتوان زیبایی لواسان را با تعریفی که ناصر خسرو قبادیانی در اولین سفرنامه خود نوشته بیشتر نشان داد که می‌گوید &#; میان ری و آمل کوه دماوند است. مانند گنبدی و آن را لواسان گویند&#;.

روستای افجه در دل طبیعت کوهستانی قرار گرفته است. و ازاین‌رو، در بیشتر روزهای سال آب‌وهوایی مطبوع و دلچسب دارد. این روستای سرسبز به‌لطف چشمه‌ها و رودخانه‌ها، باغ‌ها و کشتزارهای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به باغ‌های سیب، گیلاس، آلبالو، گردو، گندم و جو اشاره کرد. رودخانه بزرگی از وسط روستا می‌گذرد که باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی را سیراب می‌کند و در حاشیه آن مسیر جذابی برای پیاده‌روی وجود دارد.

یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.


از شیر آتش نشانی برای اطفا حریق است.فاده می‌شود. این شیرها که به صورت مستقیم به آب منطقه متصلند را در مکان‌های مختلف مثل مکان های تجاری، صنعتی، آموزشی نصب می‌کنند تا در زمان وقوع حریق آتش نشانان بتوانند با است.فاده از آب عملیات اطفا حریق را به سرعت انجام دهند.

این ماشین آتش نشانی سبک بوده و در عملیات اطفاء کوچک و جزئی مورد است.فاده قرار می گیرد. این ماشین دارای لوازم آتشنشانی مختلف و لوله های لازم جهت آبرسانی از شیر آتشنشانی است.. لوله های آتش نشانی جهت آب رسانی از شیر آتش نشانی به ماشین آتش نشانی مورد است.فاده قرار می گیرد.

این اعلام معمولا به صورت آژیر و لامپ هشداردهنده انجام می‌شود. در برخی دتکتورها لامپ هشداردهنده در شرایط معمول خاموش است. و در وضعیت هشدار به طور چشمک‌زن روشن می‌شود. اما در برخی دیگر از انواع دتکتورهای اعلام حریق، لامپ هشدار به تناوب چشمک می‌زند اما بعد از تشخیص نشانه‌های حریق، به طور ثابت روشن می‌ماند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر