فروش تجهیزات آتش نشانی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از دیگر وسایل ضروری آتش نشانی که برای نجات مال و جان حدثه دیده ها مورد نیاز است. می توان از شلنگ آتش نشانی، تناسب سازها، هیدرانت اینترلاک، کوپلینگ اینترلاک، هیدرانت و &#; نام برد. بعضی وسایل ضروری آتش نشانی نیز باید در ساختمان ها نصب و راه اندازی شود تا در زمان بروز حادثه در همین ابتدای کار از گسترش حادثه پیشگیری شود. تجهیزاتی مانند دتکتورها، جعبه آتش نشانی، تجهیزات اعلام و اطفا حریق و &#; این کار را ممکن می سازد.

این خودروها برای انجام عملیات آتش نشانی امداد و نجات در ارتفاعات ساخته شده اند.این خودرو شامل بالابر هیدرولیکی  که بر روی آن نصب شده است..تجهیزاتی که خودرو دارد عبارت اند از:  سبد حمل افراد، مانیتور ثابت ، برانکارد و…دارند. نردبان ها دارای انواع سبک کم ارتفاع، متوسط و بلند ساخته شد ه اند. در کل معمولا مدل   و ۵ متری آنها کاربرد بیشتری دارد.

ایستگاه اطفاء حریق مسئول شناسایی نوع حریق و خاموش نمودن آن است.. همانطور که می دانید هر نوع آتش سوزی بسته به نوع سوختگی با نوع خاصی از مواد خاموش می شود و تشخیص نوع حریق و طریقه خاموش نمودن آن بر عهده ایستگاه اطفاء حریق می‌باشد. در این ایستگاه بهترین و مجهزترین امکانات برای خاموش نمودن آتش سوزی تعبیه شده و به محض گزارش گروه اطفا حریق برای اعزام نیرو آماده هستند. البته لازم به ذکر است. در زمان خاموش نمودن آتش ممکن است. نیاز به انجام عملیات نجات نیز باشد و به همین دلیل علاوه بر تجهیزات اطفا حریق این ایستگاه مجهز به تجهیزات نجات نیز می‌باشد.



( فروش ) های دیگر