مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


خاموش کننده های آب گاز نیز دارای سیلندری است. که / حجم آن از آب پر و برای تامین فشار مورد نظر برای تخلیه گاز کربن دی اکسید که در محفظه ی دیگری است. است.فاده می ­شود و با آزاد کردن ضامن آن گاز کربن دی اکسید خارج می­ شود. توجه شود که مدل های قدیمی این خاموش کننده ممکن است. از کنترل خارج شود.

از جمله تجهیزات اطفاء حریق آتش نشانی هستند که باید در ساختمان ها نصب شوند. دتکتورها اصولا در سقف ساختمان ها نصب می‌شوند و به محض رسیدن دود سنسور آنها فعال می‌شود. با فعال شدن سنسور بعضی دتکتورها با نور قرمز رنگی که ساطع می‌کنند افراد را مطلع می‌نمایند و بعضی با صدای آژیر دیگران را از بروز خطر مطلع می‌سازند.

مهمترین مزیت‌های ماشین آتش نشانی مجهز بودن به یک نردبان بزرگ است.. این تجهیزات تخصصی برای آتش ساختمان‌های بلند که امروزه شهر گسترش پیداکرده با برج ها و ساختمان‌های بلند  دارا بودن این نردبان های بلند درون ماشین های آتش نشانی میتواند به سرعت به طبقات بالای ساختمان ها دسترسی پیدا کنند؛ تا افرادی که در طبقات بالای ساختمان دچار آتش سوزی شده اند نجات داد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر