مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در ورامین

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قلعه ایرج (یا قلعه گبری)، با ارتفاع ۵ فوت و مساحتی بالغ بر هکتار ساخته شده و از آنجایی‌که این قلعه را منتسب به ایرج فرزند فریدون، یکی از چهره‌های اساطیری شاهنامه می‌دانند، این نام را برای آن برگزیده‌اند. باستان‌شناسان زیادی مثل ژان دیولافوا و کلایس بر روی این قلعه تحقیق کرده‌اند و ادعا کرده‌اند این قلعه با هیچ اثر خشتی دنیا قابل مقایسه نیست‌. برخی نیز این قلعه را همان دژ وارنا می‌دانند که در بخش «وندیداد» در کتاب زرتشتیان آمده است.‌. گفتنی است. که نام این قلعه به‌عنوان یکی از زیباترین وباشکوه‌ترین قلعه‌های ایران و جهان در سال در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.‌.

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.


بستن و باز کردن انواع اینترلاک ها نیاز به آچار دارد. حتی برای باز کردن هیدرانت های سطح شهر نیز باید آچار مخصوص به همراه آتش نشان ها باشد. هیدرانت دهانه های در ابعاد مختلف دارند و به همین دلیل آچار آتش نشانی نیز در ابعاد مختلف ساخته می‌شوند. ظاهر آچار آتش نشانی چیزی شبیه به داس است. با این تفاوت به صورت کامل فلزی هستند و برای باز کردن دهانه هیدرانت طراحی شده اند.

در بین تجهیزات آتش نشانی بعضی اهمیت زیادی دارند و علاوه بر آتش نشان ها باید در هر منزل مسکونی تعدادی از آن نصب شود و افراد کار کردن با آنها را یاد بگیرند تا در صورت بروز مشکلات کوچک بتوانند آن را مدیریت نمایند. این تجهیزات و همچنین تجهیزات شخصی آتش نشانی را می توانید از فروشگاه لوازم آتش نشانی اینترنتی تهیه کنید. قبل از خرید هر گونه تجهیزات ابتدا باید بدانید که برای شما کدام یک مناسب تر است. و به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم که قبل از خرید تجهیزات آتش نشانی، تحقیق در مورد آتش نشانی را جدی بگیرید. فروشگاه ایمن ترافیک کالا با فروش تجهیزات آتش نشانی شرایطی فراهم آورده است. که خریدار بتواند لیست تجهیزات آتش نشانی را مشاهده نموده و انواع مختلف را با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب نماید.

این ایستگاه آتش نشانی، پشتیبان ایستگاه های قبلی است.. ماشین ها و تجهیزات آتش نشانی سنگین و فوق سنگین در این ایستگاه نگهداری می شوند. برای هر منطقه عملیاتی یک ایستگاه پشتیبانی با کلیه تجهیزات در نظر گرفته می شود، تا در صورت نیاز به محل حادثه فرستاده شوند. تجهیزات نگهداری شده در این ایستگاه شامل: خودروهای بالابر، جرثقیل، خودروی نورافکن، لودر، نردبان سنگین، خودروی حمل دستگاه تنفسی، خودروی حمل کف، بیل مکانیکی، تانکرهای سوخت رسان، تریلی های آب و ... می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر