فروش تجهیزات آتش نشانی در پردیس

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


این خودرو که ظرفیت بیشتری برای نگهداری آب دارد که به عنوان مخزن تامین آب مورد است.فاده قرار می‌گیرد و بعد از خودرو اصلی و به دنبال آن به محل ماموریت اعزام می‌شود. تجهیزاتی از قبیل پمپ، تجهیزات آبرسانی همچون شلنگ و &#; را در این خودرو جای می‌دهند.

اما امروزه کشورهایی مانند آمریکا و دبی که مملو از ساختمان های بلند و غول پیکر هستند از تجهیزات آتش نشانی پیش رفته ای همانند پهباد و بالگرد و ربات آتش نشان برای اطفاء حریق است.فاده می­ کنند که در ایران از هیچ کدام آنها تا کنون است.فاده نشده است.. هم چنین به تازگی از جت های آتش نشان نیز در دوبی رو نمایی شده است.. تجهیزات آتش نشانی جزئی از تجهیزات ایمنی است. که ما کمتر با آن سر و کار داریم، اما وجود آن در شرایط خاص ضروری است.. این تجهیزات و لوازم تا به حال جان میلیون ها نفر را نجات داده و از وقوع حوادث ناگوار بسیاری جلوگیری کرده اند.

این ماشین های سبک بسته به نوع حادثه رخ داده تجهیزات مورد نیاز و افراد متخصص را به محل اعزام می‌نماید. در صورتی که حادثه در ارتفاع زیاد رخ داده باشد باید از نردبان های بلند را توسط دیگر ماشین آلات آتش نشانی به سمت محل اعزام شود. تجهیزات دیگری که دراین ماشین قابل حمل باشند به وسیله این خودرو به محل حادثه حمل می‌شود.



( فروش ) های دیگر