مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در پردیس

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار


انواع وسایل آتش نشانی برای حفظ امینت بسیار مهم هستند. حال برخی از این وسایل در ساختمان ها از قبل تعبیه شده اند و وجود دارند و برخی وسایل مورد نیاز ماشین های آتش نشانی و یا افراد آتشنشان است.. در ادامه با لیست تجهیزات آتش نشانی ضروری بیشتر آشنا می شویم. 

رایج ترین و پرکاربردترین ابزار برای مقابله با حریق کپسول آتش نشانی است.. کپسول به عنوان یک ابزار ساده و بسیار کاربردی باید در تمامی محیط های مسکونی ، تجاری ، صنعتی و خودرو نصب و در دسترس افراد باشد. همچنین آموزش های اولیه برای شناخت کاربرد و طریقه ی است.فاده از کپسول ها یا اسپری های آتش نشانی بسیار مهم و حیاتی است..

ایستگاه حریق و نجات در واقع در زمان هایی که حوادث غیر مترقبه مانند سیل، زلزله، بهمن و &#; جهت اعزام نیرو مطلع می‌شوند. از دیگر وظایف این ایستگاه نجات افراد گیر افتاده در چاه، یا حتی کودکانی که سر و یا پای آنها در میان میله گیر افتاده است.، افراد گیر کرده در ماشین های تصادفی و &#; به شمار می‌آید. این ایستگاه شامل تجهیزات امداد و نجات است.. تجهیزاتی که بتوان افراد از مشکلاتی ناخواسته گرفتار آن شده اند نجات داد تنوع زیادی دارد. این تجهیزات شامل نردبان، اره های برقی در سایزهای مختلف، بالابرهای حرفه‌ای، تسمه و نقاله و &#; می‌شود. اما مهمترین و سنگین ترین وسایل امداد و نجات ماشین آتش نشانی نجات است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر