فروش تجهیزات برقی ضد انفجار در اسلامشهر

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.

یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..

وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.


طبق است.اندارد NEC تجهیزات الکتریکی گروه II به زیرگروه‌های IIC,IIB,IIA تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی به میزان خطرناکی گازها و غبارها بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال گروه IIC برای است.فاده در اغلب جوهای انفجاری خطرناک مناسب است. و می‌تواند گروه‌های گازی IIA,IIB را پوشش دهد. تجهیزات گروه IIB نیز قابلیت پوشش گروه IIA را دارد. در جدول زیر شرح این گروه‌بندی‌ها را مشاهده می کنید:

کلیه مکان ها به روشنایی احتیاج دارند و این مورد در مکان های اضطراری هم تشدید می شود و البته لازم به ذکر است. که در مکان های خطیر نمی توانیم از چراغ های معمولی است.فاده کنیم به دلیل این که امکان انفجار را افزایش می دهد؛ بنابراین بهتر است. که از چراغ های ضد انفجار، مهتابی های ضد انفجار و &#; است.فاده کنیم.

پوش باتن ضد انفجار، یک مکانیزم ساده برای کنترل کردن فعالیت های یک ماشین می باشد که دکمه های آن معمولا از جنس پلاستیک و فلز می باشد و سطح دکمه های هم صاف و مسطح است. که به راحتی می توان از آن است.فاده کرد؛ برای روشن کردن آن از رنگ سبز و برای خاموش کردن هم از دکمه قرمز است.فاده می کنیم.



( فروش ) های دیگر