فروش تجهیزات برقی ضد انفجار در بازار لاله زار

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت توسعه قدرت اسپادان، در حوزه تامین و تولید تجهیزات روشنایی ضد انفجار ، اتصالات و پنل ضد انفجار، گامی موثر در خودکفایی کشور در این حوزه بردارد. این شرکت با بهره مندی از بخش فنی مهندسی خود که دارای تخصص و تجربه بالایی است.، فعالیت خود را از سال شروع نموده و اکنون در لیست بهترین تولید کنندگان انواع تجهیزات ضد انفجار قرار دارد. می توانید جزئیات محصولات را از بخش فروش درخواست کنید.

سیم سیار ضد انفجار، شامل یک حلقه کابل با طول مشخص به همراه دوشاخه  پین یا    پین می باشد، همچنین جهت حمل و نقل آسان از دستگیره و در برخی مدل ها از چرخ است.فاده شده است. و سیم سیار ضد انفجار جهت برق رسانی به سیستم های متحرک و هدایت کابل تغذیه به تجهیزاتی که دسترسی به برق مصرفی ندارند، کاربرد فراوانی دارد.

ادوات و تجهیزات برقی که در تاسیسات صنعتی بکار می روند باید به گونه ای انتخاب شوند که با فضای عملیاتی آن صنعت سازگار بوده و بتوانند به نحو مطلوب و بدون ایجاد خطر مورد بهره برداری قرار گیرند. به همین منظور در انتخاب تجهیزات الکتریکی، نه تنها پارامترهای برقی دستگاه ها از قبیل ولتاژ، آمپر، توان و غیره می باید به دقت برگزیده شوند بلکه بدنه، پوسته یا محفظه ای که درون آنها قطعات برقی جاسازی شده‌اند نیز باید مناسب با شرایط خاص هر صنعت انتخاب شود.



( فروش ) های دیگر