مشاوره و اجرا تجهیزات برقی ضد انفجار در بومهن

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


لذا نه تنها این محفظه ها باید مقاوم باشند، بلکه ضروری است. که کلیه قطعات متصل شده به آن ها نظیر لولای در پوش و ورودی کابل ها به قدری محکم، مقاوم و بدون نفوذ وصل شده باشند که آن ها همان مشخصات فوق الذکر را داشته باشند. این محفظه ها در کارخانه های سازنده تا برابر فشار انفجار آزمایش می شود.

رسام صنعت ونداد بزرگترین وارد کننده تجهیزات ضد انفجار و ابزار دقیق و همچنین تامیین کننده کلیه تجهیزات تابلو برق ، تجهیزات سیستم ارت ، تجهیزات روشنایی صنعتی ، تجهیزات فشار متوسط ، انواع سیستم کابل و کلیه تجهیزات برق صنعتی، آماده خدمت رسانی به کلیه صنایع وابسته و پیمانکاران می باشد

تابلو ضد انفجار، یک محفظه ضد انفجار می باشد که نسبت به سایر محفظه های ضد انفجار از حفاظت بسیار بالایی برخوردار است. و از نظر سطح ولتاژ، جنس و نوع کاربرد دارای انواع گوناگونی می باشد؛ درب پنل ضد انفجار اغلب مجهز به شستی ضد انفجار، چراغ سیگنال ضد انفجار و کلید ضد انفجار می باشد که با توجه به نوع کاربرد، اجزای داخلی آن می تواند کنتاکتور، رله، بیمتال، تایمر و کارت ورودی خروجی PLC و منبع تغذیه و ترمینال باشد و به عنوان تابلو برق توزیع ضد انفجار و یا تابلو کنترل ضد انفجار در صنعت و به خصوص مناطق پر خطر مورد است.فاده قرار می گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر