فروش تجهیزات برقی ضد انفجار در جنوب تهران

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 

از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.

این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..


استفاده از تجهیزات و ابزارهای غیر ایمن در محیط های پر خطر می تواند خطرات و صدمات جبران‌ناپذیری را ایجاد نماید. به عنوان مثال مراکز صنعتی و محیط های دارای گاز و غبارات قابل انفجار را تصور کنید. هر گونه جرقه در این محیط می تواند به آتش سوزی گسترده تبدیل گردد. به‌منظور جلوگیری از این حوادث در محیط های پرخطر باید تجهیزات به گونه ای خاص طراحی شوند. طراحی، تولید، نصب و بهره‌برداری از تجهیزات الکتریکی در این محیط ها باید به گونه ای انجام شود که حفاظت لازم در برابر شوک الکتریکی، افزایش حرارت، اتصال کوتاه، جرقه و غیره را دارا باشند. به تجهیزات الکتریکی طراحی شده با این است.انداردها اصطلاحا تجهیزات ضد انفجار یا تجهیزات exp گفته می‌شود. تجهیزات ضد انفجار با علامت اختصاری EX مشخص می‌شوند.

امنیت و سلامت سیم ها و کابل ها از جمله موضوعات بسیار پر رنگ و مهم در هر مکانی است.؛ چرا که کوچک ترین اختلالی می تواند منجر به حوادث جبران ناپذیر و حتی از دست دادن جان انسان ها شود، اما جای نگرانی نیست به دلیل این که جانکشن باکس ضد انفجار به همین منظور عرضه شده است. و از فرسایش و خراب شدن سیم ها جلوگیری می کند تا از دوام و عمر آن ها کاسته نشود.

سیم سیار ضد انفجار، شامل یک حلقه کابل با طول مشخص به همراه دوشاخه  پین یا    پین می باشد، همچنین جهت حمل و نقل آسان از دستگیره و در برخی مدل ها از چرخ است.فاده شده است. و سیم سیار ضد انفجار جهت برق رسانی به سیستم های متحرک و هدایت کابل تغذیه به تجهیزاتی که دسترسی به برق مصرفی ندارند، کاربرد فراوانی دارد.



( فروش ) های دیگر