مشاوره و اجرا تجهیزات برقی ضد انفجار در جنوب تهران

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 

این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :

جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.


در محیط هایی از قبیل سکو های نفتی، پمپ بنزین، ایستگاه های CNG  و &#; ذرات قابل اشتعال بسیاری در فضا پراکنده می باشد و بدیهی است. که هر لحظه امکان انفجار و سایر حوادث هولناک وجود دارد، به همین دلیل هم است.فاده از فن های ضد انفجار در این محیط ها امری ضروری می باشد؛ چرا که به تهویه و تمیز شدن هوا کمک بسیاری می کند.

شرکت توسعه قدرت اسپادان، در حوزه تامین و تولید تجهیزات روشنایی ضد انفجار ، اتصالات و پنل ضد انفجار، گامی موثر در خودکفایی کشور در این حوزه بردارد. این شرکت با بهره مندی از بخش فنی مهندسی خود که دارای تخصص و تجربه بالایی است.، فعالیت خود را از سال شروع نموده و اکنون در لیست بهترین تولید کنندگان انواع تجهیزات ضد انفجار قرار دارد. می توانید جزئیات محصولات را از بخش فروش درخواست کنید.

استفاده از تجهیزات و ابزارهای غیر ایمن در محیط های پر خطر می تواند خطرات و صدمات جبران‌ناپذیری را ایجاد نماید. به عنوان مثال مراکز صنعتی و محیط های دارای گاز و غبارات قابل انفجار را تصور کنید. هر گونه جرقه در این محیط می تواند به آتش سوزی گسترده تبدیل گردد. به‌منظور جلوگیری از این حوادث در محیط های پرخطر باید تجهیزات به گونه ای خاص طراحی شوند. طراحی، تولید، نصب و بهره‌برداری از تجهیزات الکتریکی در این محیط ها باید به گونه ای انجام شود که حفاظت لازم در برابر شوک الکتریکی، افزایش حرارت، اتصال کوتاه، جرقه و غیره را دارا باشند. به تجهیزات الکتریکی طراحی شده با این است.انداردها اصطلاحا تجهیزات ضد انفجار یا تجهیزات exp گفته می‌شود. تجهیزات ضد انفجار با علامت اختصاری EX مشخص می‌شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر