فروش تجهیزات برقی ضد انفجار در دیزین

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در اسکی، بالا رفتن از سراشیبی بسیار خسته‌کننده است.؛ به همین دلیل بالابرهایی همچون تله اسکی بشقابی طراحی شده‌اند. بالابر‌های بشقابی اسکی‌بازان را به بالای پیست می‌کشانند. این تله اسکی دارای میله‌هایی است. که قسمت پایین آن‌ها سطوحی بشقابی شکل دارند و افراد به‌صورت تک نفره بر آن‌ها سوار می‌شوند. برای است.فاده از این بالابر باید اسکی به پا داشته باشید.

دیزین در موقعیتی قرار گرفته است. که به بسیاری از جاذبه‌های طبیعی دیگر اطراف تهران نیز نزدیک است.. شهرستان شمشک و شمیرانات و دیدنی‌های فوق‌العاده آن فاصله کمی با دیزین دارند. هنگام رفتن به دیزین، تماشا کردن این جاذبه‌ها را از دست ندهید.

پیش‌تر، گفتیم که یکی از فعالیت‌هایی که در پیست مبتدی انجام می‌شود، آموزش به افراد آماتور و تمرین اسکی‌بازان مبتدی است.. این آموزش از طرف دو مدرسه اسکی که در همین مجموعه قرار گرفته‌اند، صورت می‌گیرد. دیزین، دو مدرسه اسکی دارد که از ساعت صبح تا ۵ فعال هستند. اولین مدرسه درست در مقابل درب ورودی پیست قرار دارد و دومین مدرسه نیز در پارکینگ بالا قرار گرفته است..


کلید ضد جرقه، عملکرد موثری را ایفا می کند و وظیفه آن قطع و وصل جریان برق در یک یا چند مدار الکتریکی می باشد و از قابلیت تحمل جریان الکتریکی آمپر و ۵ آمپر و آمپر برخوردار می باشد؛ لازم به ذکر است. که عمر مفید این تجهیز ضد انفجار بسیار بالاتر از محصولات و نمونه های صنعتی می باشد و در ایجاد امنیت و پیشگیری از حوادث هولناک نقش مهمی را ایفا می کند.

کلیه مکان ها به روشنایی احتیاج دارند و این مورد در مکان های اضطراری هم تشدید می شود و البته لازم به ذکر است. که در مکان های خطیر نمی توانیم از چراغ های معمولی است.فاده کنیم به دلیل این که امکان انفجار را افزایش می دهد؛ بنابراین بهتر است. که از چراغ های ضد انفجار، مهتابی های ضد انفجار و &#; است.فاده کنیم.

آزمایش های مقاومت در مقابل ضربه : این آزمایش در مورد کلیه محصولات ضد انفجار که در محیط های مستعد خطر به کار برده می شوند، مورد است.فاده قرار می گیرد که اطمینان حاصل شود که وسیله مورد نظر در محیطی که کار می کند در مقابل ضربه های احتمالی که در محیط کار به آن وارد می شود، مقاوم است.. این ضربه ممکن است. در اثر افتادن جسمی از بالا بر روی آن حادث شود و اگر این ضربه باعث ترک خوردگی در محفظه و یا بخش های شفاف شود، مسلما ضد انفجار بودن وسیله مزبور از بین خواهد رفت. وسایلی که برای آزمایش ضربه مورد است.فاده قرار می گیرد معمولا از بغل  یا از بالا به جسم در شرایط دمایی درجه سانتیگراد و مقادیر . ژول تا   ژول ضربه وارد می شود.



( فروش ) های دیگر