مشاوره و اجرا تجهیزات برقی ضد انفجار در رباط کریم

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.


شرکت داریان نیز از جمله شرکت های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است. که با تجهیزات روشنایی ضد انفجار خود و دیگر تولیدات در این حوزه، به یکی از شرکت های مطرح و تولید کنندگان انواع تجهیزات ضد انفجار برتر در کشور و خاورمیانه تبدیل شده است.. این شرکت که از سال فعالیت خود را مطابق با است.انداردهای فنی داخلی و بین المللی شروع کرده است.، اکنون تولید بهترین تجهیزات ضد انفجار در ایران را دارد که دارای قیمتی رقابتی می باشد.

گازهای موجود در محیط های خطرناک با افزایش درجه حرارت شعله ور می شوند. در این حالت به فعال کننده نیازی نبوده و خطر آتش سوزی افزایش پیدا می کند. درجه خود اشتعالی به حداقل درجه حرارتی گفته می شود که در یک فضای قابل انفجار و بدون نیاز به جرقه باعث ایجاد آتش‌سوزی خواهد شد. برای جلوگیری از انفجار و آتش‌سوزی باید دمای تمام تجهیزات در حین کار از درجه حرارت خود اشتعالی کمتر باشد. برای مشخص کردن حداکثر درجه حرارت کار یک تجهیز یا ماشین گروه‌های زیر تعریف شده است.. حداکثر درجه حرارت روی سطح تجهیز در بدترین شرایط دمایی را در جدول زیر مشاهده می کنید:

این محصول، از باکس ضد انفجار آلومینیوم یا باکس ضد انفجارGRP   و سوکت پلاگ ضد انفجار تابلویی با آمپر های مختلف به صورت تک فاز یا سه فاز تشکیل شده است.. سوکت باکس ضد انفجار مجهز به ریل و ترمینال می باشد و در برخی موارد فیوز هم داخل آن ها قرار می گیرد و بنا به سفارش مشتری قسمتی از درب شیشه ای و قابل رویت می تواند باشد و با فراهم آوردن یک یا چند کلید پریز ضد انفجار امکان قطع و وصل هر یک را در اختیار کاربر قرار می دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر