فروش تجهیزات برقی ضد انفجار در رودهن

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت رودهن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی‌که آذری زبانان اهل ارومیه، تصمیم گرفتند به این دره‌ سرسبز و خوش آب و هوا مهاجرت کنند. بنابراین گویش اصلی مردم رودهن آذری است. ولی در برخی از روستاها و شهر آبعلی مردم به زبان مازندرانی هم صحبت می‌کنند.

این منطقه به دلیل داشتن باغات و طبیعتی زیبا، از گذشته مکانی برای است.راحت پایتخت‌نشینان بوده و هست. بکر بودن و دسترسی راحت از دلایل توریستی خیز بودن رودهن است. و در سالهای اخیر مهاجرت از سوی پایتخت به شهر رودهن به چند برابر افزایش پیداکرده و این منطقه امروزه به محلی برای زندگی افرادی که از شلوغی و آلودگی فراری هستند تبدیل‌شده است.. مناطق ییلاقی رودهن در فصل تابستان، هرساله پذیرای گردشگران فراوانیست. 

همچنین وجود روستاهای سرسبز، اماکن تاریخی و تفریحی و جذابیت‌های منحصر به فرد طبیعی در رودهن کمک زیادی به اقتصاد این شهر کرده، چرا که سالانه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، به رودهن سفر می‌کنند در ضمن زمینه مناسبی برای رشد و توسعه روزافزون شهرهای رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف این شهرها فراهم خواهد شد.


بسیاری از مواقع لامپ ها سبب آتش سوزی و انفجار می شوند، هر چند که ممکن است. با خطرات آن هرگز آشنا نباشید؛ به همین دلیل هم است.فاده از لامپ های ضد انفجار در صنایع خطیر امری ضروری و غیر قابل اجتناب می باشد که بیشتر به صورت تک پین با برندهای فیلیپس و اصرام قابل ارائه می باشد.

تجهیزات الکتریکی گروه II خود به گروه های IIC,IIB,IIA تقسیم می شوند. این تقسیم بندی به سطح خطرناکی گازها و غبار ها بستگی دارد؛ تجهیزات گروه IIC  برای است.فاده در اغلب جو های انفجاری خطر ناک مناسب است. و می تواند گروه های گازی IIA,IIB را پوشش دهد همچنین تجهیزات گروه IIB  قابلیت پوشش دهی گروه  IIAرا دارند ولی عکس این قضیه امکان پذیر نیست، که به شرح هر کدام می پردازیم :

در محفظه های ضد انفجار جهت آب بندی و جلوگیری از تجمع گرد و غبار، ورودی و خروجی کابل و سیم ها توسط اتصالات از جمله گلند ضد انفجار و یا درپوش ضد انفجار مهر و موم می شود و همچنین مانع از آسیب به روکش کابل و سیم می شود؛ درصورتی که ورودی یا خروجی محفظه ضد انفجار متناسب با سایز گلند نباشد از سایر اتصالات مانند آداپتور و تبدیل ضد انفجار نیز است.فاده می گردد.



( فروش ) های دیگر