مشاوره و اجرا تجهیزات برقی ضد انفجار در رودهن

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهترین زمان سفر به رودهن بهار و تابستان است.. البته در اوایل فروردین ماه ممکن است. روستاهای شمالی رودهن هنوز سرد باشند و نتوانید در کنار رودخانه‌های آن قدم بزنید. اما به‌طورکلی هر زمان که از گرمای پایتخت یا گرمای سمنان کلافه شدید، یکی دو ساعتی را به طرف رودهن رانندگی کنید تا از خنکای کوهستان و رودخانه‌ها جانی دوباره بگیرید. البته پاییز و زمستان در پیست اسکی آبعلی (در نزدیکی رودهن) حال و هوای متفاوتی دارند، طرفداران ورزش‌های برفی برای رسیدن فصل سرد لحظه‌شماری می‌کنند تا در این موقع از سال از این پیست است.فاده کنند.

همچنین وجود روستاهای سرسبز، اماکن تاریخی و تفریحی و جذابیت‌های منحصر به فرد طبیعی در رودهن کمک زیادی به اقتصاد این شهر کرده، چرا که سالانه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، به رودهن سفر می‌کنند در ضمن زمینه مناسبی برای رشد و توسعه روزافزون شهرهای رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف این شهرها فراهم خواهد شد.

اگر می‌خواهید راحت‌ و سریع سفر کنید، از تاکسی‌ها برای سفر کمک بگیرید. تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. از هر کدام از این تاکسی‌ها است.فاده کنید، شما را مستقیم به رودهن می‌رسانند.


این شرکت نیز یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان مطرح و نماینده شرکت F.H.F آلمان است. که تلفن و سیگنالینگ های ضد انفجار و صنعتی و انواع تجهیزات روشنایی ضد انفجار را به بازار راهی کرده است.. این شرکت اکنون سهم بالایی را از فروش بهترین تجهیزات ضد انفجار در ایران دارد. می توانید لیست محصولات را از بخش فروش دریافت کنید.

تابلو ضد انفجار، یک محفظه ضد انفجار می باشد که نسبت به سایر محفظه های ضد انفجار از حفاظت بسیار بالایی برخوردار است. و از نظر سطح ولتاژ، جنس و نوع کاربرد دارای انواع گوناگونی می باشد؛ درب پنل ضد انفجار اغلب مجهز به شستی ضد انفجار، چراغ سیگنال ضد انفجار و کلید ضد انفجار می باشد که با توجه به نوع کاربرد، اجزای داخلی آن می تواند کنتاکتور، رله، بیمتال، تایمر و کارت ورودی خروجی PLC و منبع تغذیه و ترمینال باشد و به عنوان تابلو برق توزیع ضد انفجار و یا تابلو کنترل ضد انفجار در صنعت و به خصوص مناطق پر خطر مورد است.فاده قرار می گیرد.

قسمت دوم کد مربوط به نوع حفاظت سیستم است.. تجهیزات ضد انفجار با توجه به مناطق خطرناک دارای سیستم‌های حفاظتی خاصی هستند. در است.اندارد EN هر سیستم حفاظتی با یک یا چند حرف انگلیسی مشخص می‌شود. انواع حفاظت دستگاه‌های الکتریکی در محدوده‌ی خطر در جداول بعدی آورده شده است.. جدول اول مربوط به ماده‌ی قابل اشتعال گاز و جدول دوم مربوط به ماده‌ی قابل اشتعال گرد و غبار می‌باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر