مشاوره و اجرا تجهیزات برقی ضد انفجار در شرق تهران

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


شرکت برق و صنعت دیهیم، از جمله شرکت های فعال در تولید بهترین تجهیزات ضد انفجار در ایران است. که از سال تاسیس شده است.. این شرکت که از بهترین تولید کنندگان انواع تجهیزات ضد انفجار است.، با طراحی محصولاتی با کیفیت و مطابق با گواهینامه های بین المللی، توانسته است. بهترین تجهیزات کنترلی و جعبه تقسیم های ضد انفجار را طراحی و در بازار داخلی و خارجی عرضه نماید. برای دریافت اطلاعاتی کامل تر با بخش فروش تماس بگیرید.

آزمایش های مقاومت در مقابل ضربه : این آزمایش در مورد کلیه محصولات ضد انفجار که در محیط های مستعد خطر به کار برده می شوند، مورد است.فاده قرار می گیرد که اطمینان حاصل شود که وسیله مورد نظر در محیطی که کار می کند در مقابل ضربه های احتمالی که در محیط کار به آن وارد می شود، مقاوم است.. این ضربه ممکن است. در اثر افتادن جسمی از بالا بر روی آن حادث شود و اگر این ضربه باعث ترک خوردگی در محفظه و یا بخش های شفاف شود، مسلما ضد انفجار بودن وسیله مزبور از بین خواهد رفت. وسایلی که برای آزمایش ضربه مورد است.فاده قرار می گیرد معمولا از بغل  یا از بالا به جسم در شرایط دمایی درجه سانتیگراد و مقادیر . ژول تا   ژول ضربه وارد می شود.

این محصول که مصرف لامپ آن بسیار اندک می باشد قابل نصب بر روی دیوار و سقف هستند که در محیط هایی از قبیل راهرو ها و معادن کاربرد بیشتری دارند. بهتر است. بدانید که لامپ های به کار رفته در چراغ تونلی ضد انفجار، رشته ای و کم مصرف می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر