فروش تجهیزات برقی ضد انفجار در شمال تهران

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طجرشت یا همانگونه که امروزه از آن یاد می کنیم تجریش یکی از قدیمی ترین محله های تهران می باشد که اولین بار از آن در سال هجری قمری صحبت شده است.. این محله که دارای بافتی سنتی است. و مدرن است. از مهمترین بخش های تهران به حساب می آید. بازار تجریش که دقیقا در جنب میدان تاسیس شده است. از اصلی ترین بازارهای سنتی تهران می باشد. وجود مقبره صالح ابن موسی کاظم که به امام زاده صالح نیز مشهور است. به این منطقه حس و حال مذهبی داده و آن را در شمال تهران منحصر به فرد کرده است..

محله های شمال تهران یکی دیگر از مناطق پایتخت را تشکیل داده اند و آن هم منطقه است.. این منطقه از جنوب با جاده مخصوص، از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از غرب با رودخانه کن و همچنین از شمال با رشته کوه  البرز همسایگی دارد. جالب است. بدانید که محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

دومین مورد ای معروف ترین محله های شمال تهران جایی نیست جز تجریش دیدنی! محله‌ تجریش از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق شهر تهران است. که درست در شمال این شهر قرار گرفته و تهرانی و غیرتهرانی آن را می‌شناسند. از پدرهایتان که بپرسید حتماً خاطراتی برای تعریف کردن از تجریش و حال و هوای قدیمش دارند، اینجا هم مانند اکثر خیابان‌های قدیمی شهر تهران دست‌خوش تغییرات شده اما قرارگیری چند خانه و کاخ تاریخی در این محله باعث شده تا هنوز هم بتوان در میان کوچه‌ها و خیابان‌هایش ردی از تاریخ را پیدا کرد.


پوش باتن ضد انفجار، یک مکانیزم ساده برای کنترل کردن فعالیت های یک ماشین می باشد که دکمه های آن معمولا از جنس پلاستیک و فلز می باشد و سطح دکمه های هم صاف و مسطح است. که به راحتی می توان از آن است.فاده کرد؛ برای روشن کردن آن از رنگ سبز و برای خاموش کردن هم از دکمه قرمز است.فاده می کنیم.

علامت EX به معنی explosive atmosphere یا محیط با امکان انفجار و آتش سوزی است.. در است.اندارد تجهیزات ضد انفجار معمولا بعد از نشان EX یک کد شامل اعداد و حروف نیز درج می‌شود. این کد بیانگر محیط نصب، روش‌های بهره‌برداری، نوع حفاظت، گروه‌بندی گازی، کلاس حرارتی و غیره است.. کد EX در است.انداردهای تجهیزات ضد انفجار متفاوت بوده و به نوع آن بستگی دارد. است.اندارد NEC یکی از است.انداردهای تجهیزات ضد انفجار بوده که دارای سه بخش کلاس منطقه، گروه گازی و کلاس حرارتی است..

آزمایش های مقاومت در مقابل ضربه : این آزمایش در مورد کلیه محصولات ضد انفجار که در محیط های مستعد خطر به کار برده می شوند، مورد است.فاده قرار می گیرد که اطمینان حاصل شود که وسیله مورد نظر در محیطی که کار می کند در مقابل ضربه های احتمالی که در محیط کار به آن وارد می شود، مقاوم است.. این ضربه ممکن است. در اثر افتادن جسمی از بالا بر روی آن حادث شود و اگر این ضربه باعث ترک خوردگی در محفظه و یا بخش های شفاف شود، مسلما ضد انفجار بودن وسیله مزبور از بین خواهد رفت. وسایلی که برای آزمایش ضربه مورد است.فاده قرار می گیرد معمولا از بغل  یا از بالا به جسم در شرایط دمایی درجه سانتیگراد و مقادیر . ژول تا   ژول ضربه وارد می شود.



( فروش ) های دیگر