فروش تجهیزات برقی ضد انفجار در شهر جدید اندیشه

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


آزمایش های مقاومت در مقابل ضربه : این آزمایش در مورد کلیه محصولات ضد انفجار که در محیط های مستعد خطر به کار برده می شوند، مورد است.فاده قرار می گیرد که اطمینان حاصل شود که وسیله مورد نظر در محیطی که کار می کند در مقابل ضربه های احتمالی که در محیط کار به آن وارد می شود، مقاوم است.. این ضربه ممکن است. در اثر افتادن جسمی از بالا بر روی آن حادث شود و اگر این ضربه باعث ترک خوردگی در محفظه و یا بخش های شفاف شود، مسلما ضد انفجار بودن وسیله مزبور از بین خواهد رفت. وسایلی که برای آزمایش ضربه مورد است.فاده قرار می گیرد معمولا از بغل  یا از بالا به جسم در شرایط دمایی درجه سانتیگراد و مقادیر . ژول تا   ژول ضربه وارد می شود.

چراغ آویز های ضد انفجار از مرغوب ترین محصولات روشنایی ضد جرقه می باشد که در برند های مرغوب Technor،Ceag ،Stahl ، Cortem تولید می شود که در توان های ۵  وات، ، ، ۵، ۵ و قابل ارائه می باشد که از هر کدام از آن ها متناسب با مکان مورد نظر خود می توانیم از این محصولات است.فاده کنیم.

محفظه های ضد انفجار از جنس است.نلس است.یل، آلومینیوم و GRP تشکیل می شوند که این مورد در سبک بودن آن نقش مهمی را ایفا می کند  و در سایز ها، حفاظت ها و اشکال متفاوت، با توجه به درخواست و نیاز متقاضی ساخته می شود. طراحی آن هم به گونه ای است. که در برابر انفجارات مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد.



( فروش ) های دیگر