مشاوره و اجرا تجهیزات برقی ضد انفجار در شهر جدید اندیشه

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


بسیاری از مواقع لامپ ها سبب آتش سوزی و انفجار می شوند، هر چند که ممکن است. با خطرات آن هرگز آشنا نباشید؛ به همین دلیل هم است.فاده از لامپ های ضد انفجار در صنایع خطیر امری ضروری و غیر قابل اجتناب می باشد که بیشتر به صورت تک پین با برندهای فیلیپس و اصرام قابل ارائه می باشد.

طبق است.اندارد NEC تجهیزات الکتریکی گروه II به زیرگروه‌های IIC,IIB,IIA تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی به میزان خطرناکی گازها و غبارها بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال گروه IIC برای است.فاده در اغلب جوهای انفجاری خطرناک مناسب است. و می‌تواند گروه‌های گازی IIA,IIB را پوشش دهد. تجهیزات گروه IIB نیز قابلیت پوشش گروه IIA را دارند. در جدول زیر شرح این گروه‌بندی‌ها آورده شده است..

در محفظه های ضد انفجار جهت آب بندی و جلوگیری از تجمع گرد و غبار، ورودی و خروجی کابل و سیم ها توسط اتصالات از جمله گلند ضد انفجار و یا درپوش ضد انفجار مهر و موم می شود و همچنین مانع از آسیب به روکش کابل و سیم می شود؛ درصورتی که ورودی یا خروجی محفظه ضد انفجار متناسب با سایز گلند نباشد از سایر اتصالات مانند آداپتور و تبدیل ضد انفجار نیز است.فاده می گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر