فروش تجهیزات برقی ضد انفجار در شهر ری

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


طبق است.اندارد NEC تجهیزات الکتریکی گروه II به زیرگروه‌های IIC,IIB,IIA تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی به میزان خطرناکی گازها و غبارها بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال گروه IIC برای است.فاده در اغلب جوهای انفجاری خطرناک مناسب است. و می‌تواند گروه‌های گازی IIA,IIB را پوشش دهد. تجهیزات گروه IIB نیز قابلیت پوشش گروه IIA را دارد. در جدول زیر شرح این گروه‌بندی‌ها را مشاهده می کنید:

کلیه مکان ها به روشنایی احتیاج دارند و این مورد در مکان های اضطراری هم تشدید می شود و البته لازم به ذکر است. که در مکان های خطیر نمی توانیم از چراغ های معمولی است.فاده کنیم به دلیل این که امکان انفجار را افزایش می دهد؛ بنابراین بهتر است. که از چراغ های ضد انفجار، مهتابی های ضد انفجار و &#; است.فاده کنیم.

در محیط هایی از قبیل سکو های نفتی، پمپ بنزین، ایستگاه های CNG  و &#; ذرات قابل اشتعال بسیاری در فضا پراکنده می باشد و بدیهی است. که هر لحظه امکان انفجار و سایر حوادث هولناک وجود دارد، به همین دلیل هم است.فاده از فن های ضد انفجار در این محیط ها امری ضروری می باشد؛ چرا که به تهویه و تمیز شدن هوا کمک بسیاری می کند.



( فروش ) های دیگر