فروش تجهیزات برقی ضد انفجار در شهر سنگ تهران

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

به دلیل تجمع تولیدکنندگان و فروشندگان متعدد و معتبر سنگ در این بازار، انتخاب از بین محصولات راحت تر و سریع تر به نتیجه خواهد رسید. بازارهایی که در داخل بافت شهری قرار دارند به مراتب کوچکتر از بازارهای سنگ خارج از شهر هستند و به دلیل تنوع پایین از هر لحاظ، نمی توانند نظر همه خریداران را جلب نمایند. اما مراکزی نظیر بازار سنگ شمس آباد این مزیت را دارد که به دلیل وسعت زیاد، تنوع بی نظیری از انواع سنگ ها را با کیفیت، رنگ و طرح های مختلف را در خود جای داده است.. بنابراین اگر برای پروژه های لوکس و خاص خود، در جستجوی سنگ های باکیفیت، لوکس و منحصر بفرد هستید، و یا سنگی مناسب با بودجه پروژه خود و با صرفه اقتصادی می خواهید، حتما بازار سنگ شمس آباد را در نظر داشته باشید.

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.


در محفظه های ضد انفجار جهت آب بندی و جلوگیری از تجمع گرد و غبار، ورودی و خروجی کابل و سیم ها توسط اتصالات از جمله گلند ضد انفجار و یا درپوش ضد انفجار مهر و موم می شود و همچنین مانع از آسیب به روکش کابل و سیم می شود؛ درصورتی که ورودی یا خروجی محفظه ضد انفجار متناسب با سایز گلند نباشد از سایر اتصالات مانند آداپتور و تبدیل ضد انفجار نیز است.فاده می گردد.

امنیت و سلامت سیم ها و کابل ها از جمله موضوعات بسیار پر رنگ و مهم در هر مکانی است.؛ چرا که کوچک ترین اختلالی می تواند منجر به حوادث جبران ناپذیر و حتی از دست دادن جان انسان ها شود، اما جای نگرانی نیست به دلیل این که جانکشن باکس ضد انفجار به همین منظور عرضه شده است. و از فرسایش و خراب شدن سیم ها جلوگیری می کند تا از دوام و عمر آن ها کاسته نشود.

مثال ساده : فرض کنید که در منطقه ایی که گاز قابل اشتعال وجود دارد کلید و پریزی به یکدیگر متصل شود. به دلیل اینکه بین کنتاکت های آنها قوص الکتریکی برقرار می شود و به صورت جرقه نمایان می شود، هر لحظه این امکان وجود دارد که گاز موجود در محیط منفجر شود. به تجهیزاتی که از ایجاد عوامل اشتعال ( قوص الکتریکی، الکتریسیته ساکن و &#;) جلوگیری به عمل می آورند تجهیزات ضد انفجار می گویند.



( فروش ) های دیگر