مشاوره و اجرا تجهیزات برقی ضد انفجار در شهر قدس

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند

شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

به گفته حسین بیگلری رئیس وقت اداره محیط زیست قدس فعالیت صنایع بزرگ و کوچک در شهرستان قدس در کنار مزایا، ثمرات و فرصت‌های متعدد و بالقوه‌ای که از منظر اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی در پی دارد، حاوی مخاطرات و تهدیداتی در عرصه زیست‌محیطی نیز است.. وجود معدن شن و ماسه در این منطقه به صورت بالقوه مستعد ایجاد آلودگی‌های زیست‌محیطی است. که تا درصد این معادن از حیث رعایت اصول زیست‌محیطی، است.انداردهای لازم را رعایت می‌کنند، لذا فعالیت معادن با آلایندگی‌هایی همراه بوده که در شهرستان قدس بخش عمده این آلودگی‌ها ناشی از مسیرهای دسترسی و راه‌های مواصلاتی منتهی به معادن و تردد خودروهای سنگین و کامیون‌های حمل مصالح و نخاله‌های ساختمانی است.. میزان آلایندگی هوای قدس در مقایسه با شهرستان‌های همجوار (ملارد و شهریار) به مراتب سنگین تر و شدید تر است. که فعالیت‌های صنعتی و تولیدی اشاره شده از یکسو و نزدیکی به پایتخت و تأثیرپذیری از هوای آلوده تهران نیز ضریب آلودگی‌ها را تشدید کرده‌است. یکی از معضلات اساسی ما در این منطقه به لاستیک سوزی و زباله سوزی معطوف می‌شود.


در محفظه های ضد انفجار جهت آب بندی و جلوگیری از تجمع گرد و غبار، ورودی و خروجی کابل و سیم ها توسط اتصالات از جمله گلند ضد انفجار و یا درپوش ضد انفجار مهر و موم می شود و همچنین مانع از آسیب به روکش کابل و سیم می شود؛ درصورتی که ورودی یا خروجی محفظه ضد انفجار متناسب با سایز گلند نباشد از سایر اتصالات مانند آداپتور و تبدیل ضد انفجار نیز است.فاده می گردد.

آزمایش های مقاومت در مقابل ضربه : این آزمایش در مورد کلیه محصولات ضد انفجار که در محیط های مستعد خطر به کار برده می شوند، مورد است.فاده قرار می گیرد که اطمینان حاصل شود که وسیله مورد نظر در محیطی که کار می کند در مقابل ضربه های احتمالی که در محیط کار به آن وارد می شود، مقاوم است.. این ضربه ممکن است. در اثر افتادن جسمی از بالا بر روی آن حادث شود و اگر این ضربه باعث ترک خوردگی در محفظه و یا بخش های شفاف شود، مسلما ضد انفجار بودن وسیله مزبور از بین خواهد رفت. وسایلی که برای آزمایش ضربه مورد است.فاده قرار می گیرد معمولا از بغل  یا از بالا به جسم در شرایط دمایی درجه سانتیگراد و مقادیر . ژول تا   ژول ضربه وارد می شود.

پروژکتور ضد انفجار از جمله محصولاتی است. که نور بسیار فوق العاده ای را ایجاد می کند و در لومن بالا تولید و عرضه می شود و در مکان هایی از قبیل محوطه های باز خطر، سالن ها و سوله های تولیدی مواد شیمیایی خطرناک، قابل اشتعال، معادن ، اتاقک ها و دیگر مناطق پر خطر است.فاده می شود و شامل برندهای Cortem ،Technor، Ceag،Stahl و دیگر برندهای مطرح دنیا ارائه می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر