فروش تجهیزات برقی ضد انفجار در شهرک صنعتی شمس آباد

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.


این محصول که مصرف لامپ آن بسیار اندک می باشد قابل نصب بر روی دیوار و سقف هستند که در محیط هایی از قبیل راهرو ها و معادن کاربرد بیشتری دارند. بهتر است. بدانید که لامپ های به کار رفته در چراغ تونلی ضد انفجار، رشته ای و کم مصرف می باشد.

فروش تجهیزات ضد انفجار در ایران به دلیل اینکه این تجهیزات اکثرا وارداتی و ساخت کشورهای اروپایی و آمریکا است.، معمولا قیمت بالایی دارند اما از آنجایی که است.فاده از این ضد انفجار Ex اجتناب ناپذیر است. و تامین کننده ایمنی است.، هزینه‌ای که بابت خرید لوازم برقی ضد انفجار یا تجهیزات ضد انفجار صرف می‌شود در برابر امنیتی که به دست می‌آید تقریبا بسیار ناچیز است..

تجهیزات الکتریکی گروه II خود به گروه های IIC,IIB,IIA تقسیم می شوند. این تقسیم بندی به سطح خطرناکی گازها و غبار ها بستگی دارد؛ تجهیزات گروه IIC  برای است.فاده در اغلب جو های انفجاری خطر ناک مناسب است. و می تواند گروه های گازی IIA,IIB را پوشش دهد همچنین تجهیزات گروه IIB  قابلیت پوشش دهی گروه  IIAرا دارند ولی عکس این قضیه امکان پذیر نیست، که به شرح هر کدام می پردازیم :



( فروش ) های دیگر