فروش تجهیزات برقی ضد انفجار در شهرک صنعتی قرچک

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


سیم سیار ضد انفجار، شامل یک حلقه کابل با طول مشخص به همراه دوشاخه  پین یا    پین می باشد، همچنین جهت حمل و نقل آسان از دستگیره و در برخی مدل ها از چرخ است.فاده شده است. و سیم سیار ضد انفجار جهت برق رسانی به سیستم های متحرک و هدایت کابل تغذیه به تجهیزاتی که دسترسی به برق مصرفی ندارند، کاربرد فراوانی دارد.

لذا نه تنها این محفظه ها باید مقاوم باشند، بلکه ضروری است. که کلیه قطعات متصل شده به آن ها نظیر لولای در پوش و ورودی کابل ها به قدری محکم، مقاوم و بدون نفوذ وصل شده باشند که آن ها همان مشخصات فوق الذکر را داشته باشند. این محفظه ها در کارخانه های سازنده تا برابر فشار انفجار آزمایش می شود.

تجهیزات الکتریکی گروه II خود به گروه های IIC,IIB,IIA تقسیم می شوند. این تقسیم بندی به سطح خطرناکی گازها و غبار ها بستگی دارد؛ تجهیزات گروه IIC  برای است.فاده در اغلب جو های انفجاری خطر ناک مناسب است. و می تواند گروه های گازی IIA,IIB را پوشش دهد همچنین تجهیزات گروه IIB  قابلیت پوشش دهی گروه  IIAرا دارند ولی عکس این قضیه امکان پذیر نیست، که به شرح هر کدام می پردازیم :



( فروش ) های دیگر