مشاوره و اجرا تجهیزات برقی ضد انفجار در شهرک صنعتی قرچک

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


برای سفارش مجدد به سایتتان سر زدم. این امر باعث شد تا از این طریق از پرسنل محترم رسام صنعت تشکر کنم. با توجه به اینکه سری قبل نیز تعدادی گلند سفارش دادم و از عملکرد شرکت در زمینه اصل بودن قطعات ارسالی و تحویل سفارشات راضی بودم برای سفارش مجدد به شرکت شما سر زدم.

شرکت توسعه قدرت اسپادان، در حوزه تامین و تولید تجهیزات روشنایی ضد انفجار ، اتصالات و پنل ضد انفجار، گامی موثر در خودکفایی کشور در این حوزه بردارد. این شرکت با بهره مندی از بخش فنی مهندسی خود که دارای تخصص و تجربه بالایی است.، فعالیت خود را از سال شروع نموده و اکنون در لیست بهترین تولید کنندگان انواع تجهیزات ضد انفجار قرار دارد. می توانید جزئیات محصولات را از بخش فروش درخواست کنید.

این محصول که مصرف لامپ آن بسیار اندک می باشد قابل نصب بر روی دیوار و سقف هستند که در محیط هایی از قبیل راهرو ها و معادن کاربرد بیشتری دارند. بهتر است. بدانید که لامپ های به کار رفته در چراغ تونلی ضد انفجار، رشته ای و کم مصرف می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر