فروش تجهیزات برقی ضد انفجار در لواسان

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.

روستای ییلاقی و سرسبز سینک با بهار و تابستان‌ بسیار خنک و باغ‌های فراوان سیب، گیلاس، آلبالو و گردو، از مناطق ییلاقی معروف حومه تهران است. که انتخاب خوبی برای گشت‌وگذار و پیاده‌روی به حساب می‌آید. مناظر بی‌بدیل روستا به‌خصوص در بهار و پاییز و وجود خانه‌هایی با بافت قدیمی، عکاسان و دوستداران طبیعت را شیفته خود می‌کنند. این روستا در حاشیه رودخانه‌ای بزرگ و در دامنه شیب‌دار کوه قرار دارد و حفاری‌های این منطقه نشان می‌دهد که قدمت سینک به دوران قبل از اسلام و دوره زرتشت برمی‌گردد.

لواسان در ایام تعطیلات و آخر هفته‌ها بسیار شلوغ است.. چه افرادی که در لواسان ویلا دارند یا افرادی که می‌خواهند اوقات فراغت خود را در لواسان بگذرانند بهتر است. بدانند در ایام تعطیلات ترافیک سنگینی در این محله حکم‌فرما است. و بلوار امام خمینی، خیابان شهید اسدیان و خیابان معلم از مسیرهای پرترافیک محله لواسان تهران هستند.


سیم سیار ضد انفجار، شامل یک حلقه کابل با طول مشخص به همراه دوشاخه  پین یا    پین می باشد، همچنین جهت حمل و نقل آسان از دستگیره و در برخی مدل ها از چرخ است.فاده شده است. و سیم سیار ضد انفجار جهت برق رسانی به سیستم های متحرک و هدایت کابل تغذیه به تجهیزاتی که دسترسی به برق مصرفی ندارند، کاربرد فراوانی دارد.

تلفن در کارگاه ها کاربرد زیادی دارد بنابراین باید در مقابل گرد و غبار، انفجار، نفوذ مایعات و &#; مقاومت داشته باشد؛ جنس صفحه کلید آن است.نلس است.یل می باشد و در رنگ های متنوع مشکی، قرمز و آبی عرضه می شوند و جنس بدنه آن هم از پلی است.ر تقویت شده می باشد.

پوش باتن ضد انفجار، یک مکانیزم ساده برای کنترل کردن فعالیت های یک ماشین می باشد که دکمه های آن معمولا از جنس پلاستیک و فلز می باشد و سطح دکمه های هم صاف و مسطح است. که به راحتی می توان از آن است.فاده کرد؛ برای روشن کردن آن از رنگ سبز و برای خاموش کردن هم از دکمه قرمز است.فاده می کنیم.



( فروش ) های دیگر