مشاوره و اجرا تجهیزات برقی ضد انفجار در لواسان

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای اقامت در لواسان نگرانی نباید داشته باشید. این شهر مراکز اقامتی متعددی دارد اما مهمترین محل اقامت در لواسان ویلاها و سوئیت‌های مبله این شهر است.. برخی از ویلاهای لواسان از امکانات مدرنی برخوردار هستند که خود ویلاها به یک جاذبه تبدیل شده‌اند. ویلاهای است.خردار و یا ویلاهای در میان باغ می‌تواند انتخاب مناسبی برای اقامت در لواسان باشد. رزرو و

لواسان در فاصله کیلومتری از شهر تهران واقع شده است.. این شهر طبیعت سرسبز و بی نظیری دارد که از دامنه های شمالی شروع می‌شود و تا سد لتیان ادامه پیدا می‌کند. لواسان نزدیک‌ترین منطقه ییلاقی به تهران است.. دره لواسان چشم‌انداز بسیار زیبایی به رودخانه جاجرود و سد لتیان دارد. همین باعث شده، ویلاهای متعددی در این منطقه ساخته شود. گردشگران برای سفر به لواسان اغلب به سراغ

لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در است.ان تهران است.. این شهر در میان رشته‌کوه‌های البرز مرکزی قرار دارد و در میان پایتخت‌نشینان به ییلاقی محبوب تبدیل شده است.. امروز راهنمای کامل برای سفر به شهر لواسان ارائه کرده‌ایم. با ما همراه باشید.


از انجایی که در بسیاری از مناطق صنعتی همچون صنعت نفت، گاز و یا پتروشیمی، صنایع شیمیایی، معادن و بسیاری دیگر از این دست، امکان بروز انفجار گازها وجود دارد، است.فاده از تجهیزات و دستگاه های الکتریکی می تواند همراه با خطرهای بسیاری باشد. از همین روست که عمدتا در این مراکز، از بهترین تجهیزات ضد انفجار در ایران است.فاده می شود.

در محفظه های ضد انفجار جهت آب بندی و جلوگیری از تجمع گرد و غبار، ورودی و خروجی کابل و سیم ها توسط اتصالات از جمله گلند ضد انفجار و یا درپوش ضد انفجار مهر و موم می شود و همچنین مانع از آسیب به روکش کابل و سیم می شود؛ درصورتی که ورودی یا خروجی محفظه ضد انفجار متناسب با سایز گلند نباشد از سایر اتصالات مانند آداپتور و تبدیل ضد انفجار نیز است.فاده می گردد.

گازهای موجود در محیط های خطرناک با افزایش درجه حرارت شعله ور می شوند. در این حالت به فعال کننده نیازی نبوده و خطر آتش سوزی افزایش پیدا می کند. درجه خود اشتعالی به حداقل درجه حرارتی گفته می شود که در یک فضای قابل انفجار و بدون نیاز به جرقه باعث ایجاد آتش‌سوزی خواهد شد. برای جلوگیری از انفجار و آتش‌سوزی باید دمای تمام تجهیزات در حین کار از درجه حرارت خود اشتعالی کمتر باشد. برای مشخص کردن حداکثر درجه حرارت کار یک تجهیز یا ماشین گروه‌های زیر تعریف شده است.. حداکثر درجه حرارت روی سطح تجهیز در بدترین شرایط دمایی را در جدول زیر مشاهده می کنید:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر