فروش تجهیزات برقی ضد انفجار در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


تجهیزات الکتریکی گروه II خود به گروه های IIC,IIB,IIA تقسیم می شوند. این تقسیم بندی به سطح خطرناکی گازها و غبار ها بستگی دارد؛ تجهیزات گروه IIC  برای است.فاده در اغلب جو های انفجاری خطر ناک مناسب است. و می تواند گروه های گازی IIA,IIB را پوشش دهد همچنین تجهیزات گروه IIB  قابلیت پوشش دهی گروه  IIAرا دارند ولی عکس این قضیه امکان پذیر نیست، که به شرح هر کدام می پردازیم :

مثال ساده : فرض کنید که در منطقه ایی که گاز قابل اشتعال وجود دارد کلید و پریزی به یکدیگر متصل شود. به دلیل اینکه بین کنتاکت های آنها قوص الکتریکی برقرار می شود و به صورت جرقه نمایان می شود، هر لحظه این امکان وجود دارد که گاز موجود در محیط منفجر شود. به تجهیزاتی که از ایجاد عوامل اشتعال ( قوص الکتریکی، الکتریسیته ساکن و &#;) جلوگیری به عمل می آورند تجهیزات ضد انفجار می گویند.

بسیاری از مواقع لامپ ها سبب آتش سوزی و انفجار می شوند، هر چند که ممکن است. با خطرات آن هرگز آشنا نباشید؛ به همین دلیل هم است.فاده از لامپ های ضد انفجار در صنایع خطیر امری ضروری و غیر قابل اجتناب می باشد که بیشتر به صورت تک پین با برندهای فیلیپس و اصرام قابل ارائه می باشد.



( فروش ) های دیگر