مشاوره و اجرا تجهیزات برقی ضد انفجار در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


بدیهی است. که شما در هنگام خرید یا تهیه تجهیزات و محصولات ضد انفجار به قیمت آن دقت و توجه بسیاری داشته باشید، اما بهتر است. بدانید که کیفیت محصولات ضد انفجار امری مهم و حساس می باشد و کوچکترین اشتباهی منجر به بروز خسارات جانی و مالی متعدد می شود؛ پس بهتر است. دقت خود را در کیفیت، گواهی نامه ها، میزان حفاظت محصولات و &#; صرف کنید تا بتوانید محصولی مرغوب و مجهز را تهیه کنید.

استفاده از تجهیزات و ابزارهای غیر ایمن در محیط های پر خطر می تواند خطرات و صدمات جبران‌ناپذیری را ایجاد نماید. به عنوان مثال مراکز صنعتی و محیط های دارای گاز و غبارات قابل انفجار را تصور کنید. هر گونه جرقه در این محیط می تواند به آتش سوزی گسترده تبدیل گردد. به‌منظور جلوگیری از این حوادث در محیط های پرخطر باید تجهیزات به گونه ای خاص طراحی شوند. طراحی، تولید، نصب و بهره‌برداری از تجهیزات الکتریکی در این محیط ها باید به گونه ای انجام شود که حفاظت لازم در برابر شوک الکتریکی، افزایش حرارت، اتصال کوتاه، جرقه و غیره را دارا باشند. به تجهیزات الکتریکی طراحی شده با این است.انداردها اصطلاحا تجهیزات ضد انفجار یا تجهیزات exp گفته می‌شود. تجهیزات ضد انفجار با علامت اختصاری EX مشخص می‌شوند.

قطعا میزان خطرات کلیه مناطق خطرناک با یکدیگر یکسان نمی باشند و ما هرگز نمی توانیم یک وسیله را برای کلیه مکان های هولناک به کار ببریم به همین دلیل هم باید به طور دقیق و واضح میزان خطرات محیط ها تعین شود و ابزار ضد انفجار متناسب آن در نظر گرفته شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر