فروش تجهیزات برقی ضد انفجار در ورامین

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.


چراغ های دستی ضد جرقه که در اغلب مواقع در کشور های انگلستان و آمریکا ساخته می شود در مناطق خطرناک ZONE , ZONE , ZONE   کاربرد دارد و همان طور که از نامش هم مشخص است. در اندازه های کوچک تر ساخته می شود که این مورد، حمل و نقل آن را آسان تر می کند.

در قسمت اول کد NEC کلاس هایی برای تعیین میزان خطر محیط‌های مختلف تعریف شده است.. است.اندارد ملی برق آمریکا یا NEC فضای صنایع را از نظر قابلیت و احتمال انفجار به کلاس تقسیم کرده است.. این کلاس بر حسب نوع مواد آتش‌زای موجود در آن‌ها عبارت‌اند از:

کلیه مکان ها به روشنایی احتیاج دارند و این مورد در مکان های اضطراری هم تشدید می شود و البته لازم به ذکر است. که در مکان های خطیر نمی توانیم از چراغ های معمولی است.فاده کنیم به دلیل این که امکان انفجار را افزایش می دهد؛ بنابراین بهتر است. که از چراغ های ضد انفجار، مهتابی های ضد انفجار و &#; است.فاده کنیم.



( فروش ) های دیگر