فروش تجهیزات برقی ضد انفجار در پردیس

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


لذا نه تنها این محفظه ها باید مقاوم باشند، بلکه ضروری است. که کلیه قطعات متصل شده به آن ها نظیر لولای در پوش و ورودی کابل ها به قدری محکم، مقاوم و بدون نفوذ وصل شده باشند که آن ها همان مشخصات فوق الذکر را داشته باشند. این محفظه ها در کارخانه های سازنده تا برابر فشار انفجار آزمایش می شود.

عده ای از افراد هرگز از مزایای مهتابی های ضد انفجار آگاه نیستند و در خرید آن مقاومت می کنند؛ اما این اقدام می تواند نقش بسزایی در زمینه کاهش انفجارات داشته باشد؛ مهتابی های ضد انفجار در مدل های مهتابی های ضد انفجار لوله ای، اضطراری، باکالیت و مهتابی ضد انفجار  LED عرضه می شود.

تجهیزات الکتریکی گروه II خود به گروه های IIC,IIB,IIA تقسیم می شوند. این تقسیم بندی به سطح خطرناکی گازها و غبار ها بستگی دارد؛ تجهیزات گروه IIC  برای است.فاده در اغلب جو های انفجاری خطر ناک مناسب است. و می تواند گروه های گازی IIA,IIB را پوشش دهد همچنین تجهیزات گروه IIB  قابلیت پوشش دهی گروه  IIAرا دارند ولی عکس این قضیه امکان پذیر نیست، که به شرح هر کدام می پردازیم :



( فروش ) های دیگر