مشاوره و اجرا تجهیزات بیسیم و رادیویی در بهارستان

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.


يكي از مهم‌ترين دستاورد‌هاي فناوري تركيب چندين ويژگي مختلف در قالب يك وسيله‌ي سيار است. . اصولا&#; انتقال صوت وداده نيازمند تجهيزات متفاوتي از يكديگر مي‌باشند‌، همچنين از سيگنال‌هاي راديويي متفاوتي بهره مي‌گيرند‌، اين د‌ر حالي‌ست كه يك راديويي تترا شامل تركيبي از يك راديويي متحرك‌، يك تلفن سلولي‌، يك پايانه‌ي تبادل داده و يك پيجر در قالب دستگاهي كوچك است. . براي مثال يك تماس راديويي مي‌تواند بوسيله‌ي يك راديوي تترادر كمتر از يك ثانيه برقراري شود چه شخص به شخص به گروه، حتي در ميان تماس‌ قادر به اتصال به شبكه‌هاي پايگاه داده از جمله اينترنت خواهد بود و نيز توانايي برقراري ارتباط با شبكه‌ي تلفن شهري بوسيله‌ي شماره‌گيري همنند يك تلفن همراه را خواهد داشت.

واژه وایرلس(بی سیم) پس از اختراع تلگراف بی‌سیم و در مقابل مخابرات باسیم (Wired Communication) ابداع شد. بی‌سیم‌ها انواع گوناگونی دارند که در کاربردهای مختلف رسانه‌ای، صنعتی، نظامی، تفریحی، و در باندهای فرکانسی و توان‌های ارسال و دریافت متفاوت در کاربردهایی مانند تلفن سلولی، سامانه موقعیت‌یاب جهانی، دستگاه‌های کنترل از راه دور، صفحه کلید بی‌سیم و تلویزیون ماهواره‌ای مورد است.فاده قرار دارند.

فرض کنیم در شبکه ای که یک عدد Master دارد برای راه اندازی چند تجهیز اتوماسیون است.اندارد که در فاصله دور نسبت به Master قرار دارند ، و قرار است. روی باس دو سیمه RS به هم متصل شوند ، کافی است. یک عدد رادیو مودم صنعتی MHz به شبکه متصل به Master وصل شود و مودم دیگر به شبکه متصل به تجهیزات .حال این دو شبکه به صورت بی سیم به هم متصل بوده و یک شبکه محسوب می شوند .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر