فروش تجهیزات بیسیم و رادیویی در تهران

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از

پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.


در اوایل قرن بیستم؛ در سینما، رادیو و تلویزیون؛ است.فاده از کابل برای انتقال صوت و تصویر آنالوگ تنها راهکار موجود بود. در اواسط این قرن و با گسترده شدن دانش بشر در مورد امواج الکترومغناطیسی و رادیویی؛ با ورود تجهیزات تولید، ارسال و دریافت امواج رادیویی؛ تجهیزات بیسیم نظامی و پس از آن شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی به طور گسترده به است.فاده از این امواج برای ارتباطات وایرلس و پخش گسترده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در مناطق مرزی و در شهرها و روستاها روی آوردند. اینها اولین سیستم‌هایی بودند که از ارتباطات بی سیم است.فاده می‌کردند.

در ارتباطات بیسیم شبکه‌های Wireless LAN IEEE . از امواج مایکروویو با فرکانس‌های .GHz و GHz که جزو فرکانس‌های آزاد (بدون نیاز به مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیوی، البته برای فواصل کوتاه) هستند است.فاده می‌شود. معمولا پهنای باند مصرفی این شبکه‌ها MHz و یا MHz بنابر کانفیگ و نوع تنظیمات سیستم می‌باشد.

از بین شبکه‌های بی سیم کامپیوتری تنها شبکه‌های محلی بیسیم هستند که به صورت خانگی و اداری ایجاد شده و مورد است.فاده قرار می‌گیرند. بقیه این شبکه‌ها توسط سازمان‌ها و یا شرکت‌های بزرگ و برای مقاصد تجاری، تحقیقاتی و یا نظامی ایجاد می‌گردند.



( فروش ) های دیگر