فروش تجهیزات بیسیم و رادیویی در دماوند

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قلهٔ دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری و است.واری و یک نماد ملّی است. و همچنین مضمون اشعار بسیاری از شاعران قرار گرفته از جمله آنها شعر دماوندیه ملک الشعرای بهار است. که تاکنون در قالب اثری ملّی به ثبت رسیده و به روش‌های گوناگون از آن به عنوان نمادی ملّی یاد می‌شود.

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

در بخش پیدایش رودها در کتاب بندهش از البرز به عنوان نقطه پیدایش رودهای ایران یاد شده که از آن رودهای بسیار جاری شده‌است و به گوشه گوشه ایران گسترش یافته نام برده می‌شود و بیان می‌شود که رودی به سمت خراسان و رودی به سمت آسورستان و رودی به سمت دجله و رودی از سپاهان (اصفهان) به خوزستان و رودی به سمت دیلمان و رودی به سمت گرگان و رودی به سمت آذربایجان جاری شده‌است


استفاده دیگر رادیو مودم ها برنامه نویسی PLC و HMI هایی است. که قابلیت پراگرام شدن از طریق RS یا RS دارند .علاوه بر برنامه ریزی (Programming) تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، می توان قابلیت عیب یابی برنامه و یا بارگیری و بارگذاری نرم افزار موجود را نیز انجام داد .در تجهیزاتی که نیاز به مانیتورینگ و نظارت بر عملیات را دارند می توان با است.فاده از رادیو مودم ها تجهیزات را از راه دور کنترل نموده و مانیتور و نظارت کرد .

اختراع سخت وپيچيده اي نيست بلكه نوعي راديوي دو طرفه() است.. اين د ستگاه سيگنال‌هاي راديويي را روي بسامدي دريافت و همزمان روي بسامد ديگري ارسال مي‌كند. اين سامانه هااغلب در نقاط بلند ، مانند بلندي‌هاي طبيعي و يا ساختمان‌هاي بلندنصب مي‌شوند، در نتيجه كاربران با تكرار كننده فضاي پوششي تجهيزات راديويي متحرك خودرا گسترش بيشتري مي دهند و ازآن براي تبديل ارتباطات يك‌طرفه نيزبهره مي‌برند. البته تكرار كننده‌هايي از اين دست، اغلب در طبقه‌بندي كاربرد تجاري از راديو‌ها مورد است.فاده قرار مي‌گيرند.

شرکت آفرینش سامانه مهر به عنوان نماینده شرکت هایترا در ایران به ارائه انواع تجهیزات رادیویی دستی، خودرویی و رپیترها تحت است.اندارهای TETRA و همچنین راهکارهای ارتباطی مختلف مبتنی بر این است.اندارد می‏پردازد.[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=&#;_&#; last=&#;yes&#; spacing=&#;yes&#; center_content=&#;no&#; hide_on_mobile=&#;no&#; background_color=&#;&#; background_image=&#;&#; background_repeat=&#;no-repeat&#; background_position=&#;left top&#; hover_type=&#;none&#; link=&#;&#; border_position=&#;all&#; border_size=&#;px&#; border_color=&#;&#; border_style=&#;&#; padding=&#;&#; margin_top=&#;&#; margin_bottom=&#;&#; animation_type=&#;&#; animation_direction=&#;&#; animation_speed=&#;.&#; animation_offset=&#;&#; class=&#;&#; id=&#;&#;][fusion_title size=&#;&#; content_align=&#;center&#; style_type=&#;default&#; sep_color=&#;&#; margin_top=&#;&#; margin_bottom=&#;&#; class=&#;&#; id=&#;&#;]سیستم های رادیویی DMR[/fusion_title][fusion_imageframe lightbox=&#;no&#; lightbox_image=&#;&#; style_type=&#;none&#; hover_type=&#;none&#; bordercolor=&#;&#; bordersize=&#;px&#; borderradius=&#;&#; stylecolor=&#;&#; align=&#;none&#; link=&#;http://www.hytera.com/en/category/pageNumber=&#; linktarget=&#;_self&#; animation_type=&#;&#; animation_direction=&#;down&#; animation_speed=&#;.&#; animation_offset=&#;&#; hide_on_mobile=&#;no&#; class=&#;&#; id=&#;&#;]



( فروش ) های دیگر