مشاوره و اجرا تجهیزات بیسیم و رادیویی در دماوند

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قله دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری، است.واری و یک نماد ملی است. و به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده و به روش‌های گوناگون از آن به‌عنوان یک نماد ملی یاد می‌شود. کوه دماوند در سی‌ام تیرماه سال ۸ به‌عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در قالب میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.

قله زیبای دماوند از شهر‌های تهران، قم و ورامین قابل رویت است.؛ اما بهتر است. برای صعود به آن باید به تهران یا شهر دماوند سفر کنید. مسیر های اصلی صعود به قله در چهار جبهه مشخص می‌شوند. هر چند که اغلب مسیرها دارای جان پناه هستند، اما بهتر است. حتما گروهی راه بلد را برای کوهنوردی انتخاب کنید. جبهه‌ جنوبی که از سمت جنوب شرقی کوه دماوند آغاز می‌شود رایج‌ترین مسیر صعود است.. آبشار یخی دماوند در مسیر این جبهه قرار دارد. امروزه  جان‌پناه برای کوهنوردان در مسیرهای مختلف صعود به قله ساخته شده که در تعدادی از آن‌ها امکان اقامت شبانه وجود دارد. همچنین می‌توانید در این قرارگاه‌ها راهنمای صعود به قله را نیز دریافت کنید.

اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:


واژه وایرلس(بی سیم) پس از اختراع تلگراف بی‌سیم و در مقابل مخابرات باسیم (Wired Communication) ابداع شد. بی‌سیم‌ها انواع گوناگونی دارند که در کاربردهای مختلف رسانه‌ای، صنعتی، نظامی، تفریحی، و در باندهای فرکانسی و توان‌های ارسال و دریافت متفاوت در کاربردهایی مانند تلفن سلولی، سامانه موقعیت‌یاب جهانی، دستگاه‌های کنترل از راه دور، صفحه کلید بی‌سیم و تلویزیون ماهواره‌ای مورد است.فاده قرار دارند.

این  مودم های دارای سیستم هوشمند فشرده سازی اطلاعات (data_compression) است..با است.فاده از این قابلیت ، علاوه بر اینکه سرعت انتقال اطلاعات بی سیم افزایش یافته و زمان ارسال نیز کم میشود ، داده های فشرده موجود در امواج برای گیرنده های غیر مجاز کاملا بی معنی بوده و اطلاعات تا حدود زیادی محرمانه خواهد بود . البته این ترنسیور دارای سامانه مخصوص کدگذاری در فرستنده و کدگشایی در گیرنده نیز هست و اصطلاحا دو لایه امنیت دارد .تمام اطلاعات ورودی به رادیو وایرلس صنعتی قبل از ارسال کدگذاری میشوند. به گونه ای که فقط توسط همین مدل قابل کدگشایی خواهد بود .با است.فاده از سامانه (data_encryption) ، داده های شبکه صنعتی کاملا محرمانه بوده و ارتباط با سایر تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، تنها از طریق همین مدل از رادیومودم ها میسر خواهد بود . بنابراین سایر تجهیزات غیرمجاز ، امکان دریافت و مشاهده این اطلاعات را نداشته و همچنین داده های قابل قبول جدیدی نیز نمی توانند ارسال کنند . به همین دلیل این شبکه صنعتی بی سیم غیر قابل نفوذ خواهد بود .

شبکه‌های وایرلس به دو صورت دایرکشنال تک جهته (Directional Wireless Network) و امنی دایرکشنال همه جهته (Omni-Directional Wireless Network) می‌باشند، که این خصوصیت وابستگی مستقیم به تجهیزات بیسیم مورد است.فاده در شبکه و همچنین فاصله کلاینت‌ها در چنین شبکه‌های دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر