مشاوره و اجرا تجهیزات بیسیم و رادیویی در دیزین

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانطرو که در ابتدای مقاله عرض کردیم از لحاظ مسافت ایجا به منطقه اوشون فشم میگون و پیست اسکی شمشک نزدیک تر است. اما به خاطر جاده صعب العبور و فوق خطرناک آن محدوده، گردشگران و اسکی بازان از سمت جاده چالوس در کیلومتر ۵ و عبور از گچسر به سمت تابلوهای پیست مسیر را ادامه دهی تا به ورودی این منطقه برسید.

جایی که حتی می‌توانید در مدرسه اسکی دیزین ثبت‌نام کرده و اسکی‌کردن را از صفر تا صد آموزش ببینید. می‌توانید به هتل‌های جذاب دیزین سر بزنید، در رستوران‌های آن وعده غذایی خود را میل کنید، و در طبیعت کوهستانی و زیبای البرز که جواهر خطه شمال ایران است. گردش کنید و لذت ببرید و همچنین مواظب محیط زیست بکر آن باشید!

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اسکی کردن برای افراد حرفه‌ای، اسکی در ارتفاعات بسیار بلند و انجام‌دادن حرکات نمایشی است.. باید این مژده را بدهیم که این امکان نیز در پیست دیزین، وجود دارد. پیست اسنو پارک که در بالای رستوران چمن قرار گرفته است.، بهترین جا برای اسکی‌بازان حرفه‌ای است. که به این رویای خود برسند. این پیست، فقط مخصوص افراد حرفه‌ای است. و برای رسیدن به آن باید از تله‌سیژ دره است.فاده کنید.


برخی از انواع آنتن وایرلس فقط فرستنده یا گیرنده هستند، برخی هم فرستنده و هم گیرنده می‌باشند. از این تجهیزات در تمامی سیستم‌های بی سیم فرستنده و گیرنده رادیویی و ماکروویو است.فاده می‌شود. در برخی از دستگاه‌ها، آنتن بیسیم یک مدار الکتریکی داخلی است. که در کنار برد الکترونیکی دستگاه با چیپست‌های رادیوی دستگاه در ارتباط بوده و سیگنال‌های ارسالی را به امواج رادیویی یا ماکروویو، و امواج دریافتی را به سیگنال‌های رادیویی قابل پردازش توسط چیپست رادیو آنتن تبدیل می‌کند. در انواع گوشی موبایل و تبلت از این نوع آنتن است.فاده می‌شود.

بر خلاف رادیوهای نیازمند آنتن اکسترنال، رادیوهای یکپارچه‌ی آنتن دار از قدرت و قیمت کمتری برخوردارند و معمولا از آنها برای ایجاد لینک‌های رادیویی کوتاه‌تر از و یا نهایتا کیلومتر است.فاده می‌شود. برای نصب این تجهیزات شبکه وایرلس معمولا به دکل‌های خیلی مرتفع نیاز نیست، مگر اینکه در مراکز شهری، با ساختمان‌های بلند یا در مراکز غیرشهری با درختان بلند و تپه‌هایی در مسیر ایجاد لینک روبرو باشید. در اینصورت باید از دکل‌های مرتفع بر روی ساختمان‌های بلند یا برج‌های مسکونی، تجاری یا رادیویی است.فاده کنید.

دستگاه‌های مصرف کننده اینترنت و کلاینت‌های شبکه که دارای رادیو آنتن گیرنده وایرلس توکار نیستند، برای اتصال به شبکه و اینترنت بی سیم نیاز به یک ماژول وایرلس اکسترنال بیرونی (External Wireless Module) دارند. کامپیوترهای رومیزی، برخی از تلویزیون‌های هوشمند، رسیورهای تلویزیونی و ماهواره‌ای از دسته این تجهیزات می‌باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر