فروش تجهیزات بیسیم و رادیویی در رباط کریم

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستان‌های غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود می‌شود.

این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


برخی از انواع آنتن وایرلس فقط فرستنده یا گیرنده هستند، برخی هم فرستنده و هم گیرنده می‌باشند. از این تجهیزات در تمامی سیستم‌های بی سیم فرستنده و گیرنده رادیویی و ماکروویو است.فاده می‌شود. در برخی از دستگاه‌ها، آنتن بیسیم یک مدار الکتریکی داخلی است. که در کنار برد الکترونیکی دستگاه با چیپست‌های رادیوی دستگاه در ارتباط بوده و سیگنال‌های ارسالی را به امواج رادیویی یا ماکروویو، و امواج دریافتی را به سیگنال‌های رادیویی قابل پردازش توسط چیپست رادیو آنتن تبدیل می‌کند. در انواع گوشی موبایل و تبلت از این نوع آنتن است.فاده می‌شود.

ریموت کنترل تلویزیون، ریموت دزدگیر خودرو، دستگاه‌ها و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، و تلفن‌های همراه؛ دستگاه‌ها و سیستم‌هایی هستند که از ارتباطات وایرلس است.فاده می‌کنند. اما امروزه بیشترین جاییکه با اصطلاح Wireless مواجه هستیم در بحث شبکه‌های بی سیم و دسترسی به اینترنت وایرلس می‌باشد که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

با است.فاده از آنتن‌های قدرتمند دایرکشنال امکان ایجاد لینک‌های رادیویی بالاتر از یک کیلومتر و نهایتا تا کیلومتر و حتی کیلومتر هم امکان پذیر است.. هر چند که، محاسبات در این شبکه‌ها برای جانمایی و جهت نمایی تجهیزات وایرلس نیاز به تجربه و محاسبات فنی دقیق دارد و برای داشتن دید مستقیم و مواجهه با قوس زمین، آنتن‌های فرستنده و گیرنده باید در نقاط مرتفع نصب شوند.



( فروش ) های دیگر