فروش تجهیزات بیسیم و رادیویی در رودهن

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

آب‌و‌هوای رودهن به دلیل نزدیکی به کوهستان و وجود باغات فراوان در آن، در بهار و تابستان بسیار مطبوع و دلپذیر است.. آب‌وهوای رودهن را باید نیمه‌کوهستانی بدانیم. اغلب روزهای زمستان هوای رودهن برفی و سرد است.. پاییز در رودهن هوا نسبت به تهران سرد اما نسبت به زمستان رودهن، مطبوع‌تر می‌شود.

البته جالب است. بدانید، روستاهایی نظیر جورد، مهرآباد، وسکاره، گلاهک، چناران، آردینه، نوده و یلقان دره و عباس‌آباد دارای دهیاری و شورا هستند و مابقی روستاها به دلیل ثابت نبودن جمعیت در فصول مختلف سال، فاقد شورا و دهیاری هستند.


بیسیم واکی تاکی Moto R بیسیم واکی تاکی Moto R یکی از محبوب ترین واکی تاکی های بازار است.. این مدل در رنگ های زرد و مشکی و بدون نیاز به کسب مجوز به فروش می رسد. واکی تاکی موتو R یکی از باکیفیت ترین و ساده ترین واکی تاکی های موجود در بازار است.. بیشتر بخوانید: مشخصات...

لایه PHY که در فارسی با نام لایه فیزیکی شناخته می‌شود (Physical Layer)، به است.اندارد سازی محیط فیزیکی و رویه‌های سیگنالینگ در این محیط می‌پردازد. در لایه فیزیکی شبکه‌های IEEE . از امواج مایکروویو . و گیگاهرتز برای سیگنالینگ داده است.فاده می‌شود. امواج رادیویی و مگاهرتز به همراه امواج مایکرویو . و و گیگاهرتز هم از دیگر فرکانس‌های پرمصرف در شبکه‌های بی سیم می‌باشند.

همانطور که می دانید راه حل های SCADA که برای مانیتورینگ و کنترل تجهیزات صنعتی مورد است.فاده قرار میگیرد دارای لایه های متفاوتی در ساختار شبکه است. و برای شبکه های وسیع که تجهیزات در فضاهای بزرگ و دور از هم قرار دارند . عموما سیم کشی شبکه اطلاعات تجهیزات و همینطور باس های داده ها با مشکل مواجه بوده و علاوه بر هزینه های بسیار زیاد سیم و نویزپذیری بالا ، خطر های دیگر نظیر برق گرفتگی و آتش سوزی نیز افزایش خواهد یافت .راه حل قابل ارائه برای سیستم های SCADA و سایر سامانه های مانیتورینگ و سوپروایزری ، است.فاده از رادیومودم ها برای اتصال تجهیزات مختلف به یک شبکه بی سیم رادیویی است. .



( فروش ) های دیگر