فروش تجهیزات بیسیم و رادیویی در شرق تهران

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


استفاده از این تجهیزات شبکه ارزان قیمت معمولا فقط برای منازل، مغازه‌ها، دفاتر و شرکت‌های کوچک کاربرد دارد. اما، در کاربردهای بزرگتر اداری، تجاری، دانشگاهی و صنعتی دسترسی به اینترنت از طریق خطوط پرسرعت فیبر نوری صورت می‌پذیرد و از انواع روتر، سوییچ، اکسس پوینت و روتر وایرلس برای مدیریت و اشتراک گذاری اینترنت ورودی به مجموعه است.فاده می‌شود. همچنین، برای کاربردهای متوسط با تعداد کاربر محدود، امکان است.فاده از انواع

رادیو مودم ها یا رادیو وایرلس ها عموما برای اتصال تجهیزات اتوماسیون صنعتی که در فواصل دور از هم قرار دارند است.فاده می شود .این مودم ها از طریق اینترفیس های سریال نظیر RS و RS به باس اصلی شبکه اتوماسیون متصل شده و اطلاعات آن را به صورت رادیویی در فرکانس های متنوع ارسال می کنند .

تجهیزات وایرلس شبکه‌های بی سیم ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی کیهان شاپ رنج گسترده‌ای از تجهیزات بیسیم از برندها و مارک‌های معتبر و گوناگون، از سیسکو، وایز، کنبوتنگ، یوبیکیوتی، و میکروتیک گرفته تا تی پی لینک و دی لینک و تندا را در بر می‌گیرند.



( فروش ) های دیگر