فروش تجهیزات بیسیم و رادیویی در شمال تهران

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امینه اقدس را می توان به عنوان اولین فرد در نظر گرفت که اهمیت محله اقدسیه را به خوبی درک کرده بود. او این محله را به عنوان هدیه ازناصرالدین شاه دریافت کرد و بعد از اتفاقات سیاسی تا زمان پهلوی دوم این زمین ها تنها کاربری کشاورزی داشت ولی پس از این زمان افراد پولدار ارزش این بخش را دانسته و ساخت و ساز در آن را آغاز کردند. این محله امروزه بافت سنتی خاصی دارد و در کنار همین بافت خانه های لوکس و مدرنی نیز دیده می شود.

محله های شمال تهران تنها در منطقه قرار ندارد! در واقع علاوه بر منطقه ، منطقه نیز تعداد بسیار زیادی از محله های شمال تهران را درخود جای داده است.. این منطقه از تهران نیز از شمال از کوه های رشته کوه البرز شروع می شود. جالب است. بدانید که منطقه تهران تا حدود میدان آزادی ادامه داشته و در نتیجه می توان گفت که جزو مناطق بزرگ شهر تهران به شمار می رود. این منطقه با داشتن وسعتی بالا، دارای آب و هوای متفاوت در هر قسمت خود می باشد اما بالاترین نقطه از منطقه بهترین و خوش آب و هواترین محله های شمال تهران به شمار می آید و در نتیجه در میان پایتخت نشینان محبوبیت بسیار زیادی دارد. 

علاوه بر این مراکز خرید متعددی در محله های شمال تهران موجود در این منطقه از پایتخت وجود دارد که از آن ها می توان به بازار ونک، مرکز خرید پاسداران، مرکز خرید پاسارگاد، مرکز خرید میرداماد، مرکز خرید سئول، مرکز خرید آسمان، مرکز خرید الهیه، مرکز خرید اسکان، مجتمع تجاری نگین ظفر، مرکز خرید آرین، پاساژ آسیا، مجتمع تجاری رز میرداماد، بازار صفویه، اشاره کرد.


از بین شبکه‌های بی سیم کامپیوتری تنها شبکه‌های محلی بیسیم هستند که به صورت خانگی و اداری ایجاد شده و مورد است.فاده قرار می‌گیرند. بقیه این شبکه‌ها توسط سازمان‌ها و یا شرکت‌های بزرگ و برای مقاصد تجاری، تحقیقاتی و یا نظامی ایجاد می‌گردند.

مودم Huawei B G LTE : قیمت خرید و مشخصات فنی مودم G LTE وای فای رومیزی هوآوی B لن دار یکی از بهترین گزینه‌ها برای است.فاده در منزل و دفتر کار با امکان اتصال از طریق کابل شبکه به پورت LAN انواع دستگاه DVR و NVR جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته با است.فاده از مودم B هواوی

شرکت آفرینش سامانه مهر به عنوان نماینده شرکت هایترا در ایران به ارائه انواع تجهیزات رادیویی دستی، خودرویی و رپیترها تحت است.اندارهای DMR و همچنین راهکارهای ارتباطی مختلف مبتنی بر این است.اندارد می‏پردازد.[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]



( فروش ) های دیگر